BX GÄVLE Akvarie

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Don
    • October 2004
    • 270

    Mmm det brukar bli så i bland. Säkert för att det vankas jul alla har fullt upp. Men jag i allafall har städat mitt akvarierum idag det är inte varje dag det händer. Sen har jag fångat lite yngel.

    Och givetvis är det ensamt här hemma för Sabina har begett sig till Thailand.

    Det borde väl vankas för en träff strax efter jul. Någon som är sugen att hålla i den?

    Hur går det för alla akvarister händer det något roligt hos någon?

    //Henrik

    Kommentar

    • jackson
      • September 2003
      • 1242

      Tja, vore det inte för den tunga huvudvärken efter lördagen, så skulle det kunna varit något här. Att jag är förkyld, snuvig och har huvudvärk gör att det inte skulle vara en särskillt bra tidpunkt dock.
      Får bli en annan gång...

      Att det är lungt beror nog på att det är en stor helg på gång...
      Växtakvarium (typ djungel) 540l i Gävle och mer "städat" 450 l i Lumsheden.
      Jag försöker undvika att mata troll. För övrigt anser jag att Kjell skall sluta med godtyckligt modererande av inlägg.

      Kommentar

      • N_a_N
        • October 2006
        • 88

        ok.. själv har man bara 3 dagar kvar på jobbet innann man slutar... känns overkligt.. har ju befunnit mig på det zoo en större del av mitt liv.. i 10 år tom.. men men så e det ..
        Just nu e familjen viktigast.. men visst kommer jag att sakna det..
        hmm ja ja ha det gött alla folk så ska jag umgås lite här hemma !!

        Kommentar

        • HazelCR

          10 år det är lång tid det. Det är alltid svårt att lämna saker bakom sig, ibland är det dock nödvändigt. Men åndra sidan måste du blicka frammåt och då ser du att du har betydligt längre tid att jobba med andra ting.
          Vi lever ju alla i nuet och det innebär nog att vi skall försöka få till ett bra liv nu och här och inte sen. Jag menar att jag tror att du tagit rätt beslut d.v.s. välja ett liv där familjelivet ryms på ett bra sätt, även om du kommer att sakna då´et ibland.

          Kommentar

          • rent vatten
            • April 2005
            • 1061

            Jag skriver i denna stund fron Thailand.Det saknas vissa bokstaver po detta tangentbord so det kanske ser lite konstigt ut. Vill bara ONSKA alla en riktigt GOD JUL.

            Kommentar

            • Don
              • October 2004
              • 270

              Var hos Peter "Cargis" på finare middag här om dagen, kanon god mat. Tack för den!! Kollade hans lilla fisksamling och tillförde lite Golden och Ancistrus.

              Skulle även vilja passa på att önska samtliga en trevlig Jul och att ni får ett Gott nytt år framför Er.

              Kommentar

              • sockerconny
                • October 2004
                • 2349

                Jag stämmer in i Dons julönskningar:
                God Jul & Gott Nytt År på Er allihop!!!
                Må Edra strupar svälja många snapsar och mången bägare julmjöd!!
                (För den som inte får tag på julsnaps och glögg så går det lika bra med Singha och...inhemsk whisky/risbrännvin? )

                Krama varandra och håll sams vid julbordet!!

                Kommentar

                • N_a_N
                  • October 2006
                  • 88

                  God jul på er alla och hoppas vi hörs av i framtiden.. i morgon lördag blir min sista dag på jobbet =) sen bär det av mot andra höjder =)

                  Kommentar

                  • Cargis
                    • April 2005
                    • 72

                    God jul mm till er andra också.
                    Har precis gett firarne en tidig julklapp, c:a 200 nytt vatten.
                    Har äntligen fått yngel, 30 rödzebrorf och 10-15 elongatus...simmar fint i yngelakvariet tillsammans med 5 golden.
                    "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."
                    Nalle Puh

                    Kommentar

                    • jackson
                      • September 2003
                      • 1242

                      Får ta och önska alla här en riktigt
                      God Jul
                      och ett
                      Gott Nytt ÅR
                      Växtakvarium (typ djungel) 540l i Gävle och mer "städat" 450 l i Lumsheden.
                      Jag försöker undvika att mata troll. För övrigt anser jag att Kjell skall sluta med godtyckligt modererande av inlägg.

                      Kommentar

                      • IaMtHeJoKe
                        • November 2005
                        • 416

                        God Jul !

                        Kommentar

                        • bastard
                          • December 2006
                          • 7

                          som nykomling på akvariefronten och på den här sidan så får jag väl ta och säga hej och god jul...
                          MVH//Fredde
                          Born to lose/Out to lunch

                          Kommentar

                          • IaMtHeJoKe
                            • November 2005
                            • 416

                            Grattis att du hittat hit Hoppas du blir fast vid den här roliga hobbyn !

                            Kommentar

                            • N_a_N
                              • October 2006
                              • 88

                              Ursprungligen postat av IaMtHeJoKe
                              Grattis att du hittat hit Hoppas du blir fast vid den här roliga hobbyn !
                              Vet du nu varför jag viste vad du skulle få =)

                              Kommentar

                              • IaMtHeJoKe
                                • November 2005
                                • 416

                                aa ^^ fast jag ska "byta upp" den för den va för liten :/

                                Kommentar

                                Arbetssätt...