Dog å dog, vi försöker nog alla komma över att Hank hade fått till sitt Malawikar så attans snyggt!!
Annars fortsätter nog akvarieplanerna som vanligt....
Ja det är klart! Alla är väl nybörjare i början, jag har bara haft akvarie i ca 2 år nu så... Välkommen i gänget! (Fast just nu är vi bara grabbar, vi hade en tjej med ett par gånger men hon kanske tröttnade för att vi är just grabbar, vad vet jag
Alla är som sagt välkomna.
Här i Vrigstad finns det två Lejonhuvudciklider till högstbjudande, om någon funderar på att starta västafrikansk biotop altså . Högsta budet hittills är 0 .-, så passa på , obs detta är internt och ingen annons så plocka inte bort inlägget! För övrigt verkar det som om ett [!] ventralisyngel har klarat sig!
// Magnus
Helt akvarielös men med ett akvaterraium, 4 katter och 1 hund
Jaså, Lejonhuvuden till salu/ för skänks.. mums Såg förresten att du hade ringt igår Bilbo, men det var sent så jag ville inte ringa upp då. Jag tar dom, om ingen annan västafrikabiotopakvarist vill ha dom
För övrigt är det ju självklart att man står på vallens ljuva betong i eftermidda - igen.. Enda laget att vara stolt över i stan...oavsett idrott..
Hörrö Torsten... Värendsvallen e roligare än blåshålet Fredriksskans... Dom heter Östers IF å de spelar i en svår serie där 95% av lagen backar hem... Om du undrar alltså
Intressant med fotboll (NOT)
Lejonen finns här att hämta, alternativt kan jag ta med dem vid nästa tillfälle. Men eftersom du inte varit här kan det ju vara lämpligt att komma hit någon gång! Rent teoretiskt skulle jag kunna bjuda in nästa vecka, jag planerar att göra om i Malawikaret i dag så lite nytt blir det väl! Hur vore det med torsdag? Det är enda dagen det funkar för mig!
// Magnus
Helt akvarielös men med ett akvaterraium, 4 katter och 1 hund
Kommentar