Resa till Duisburg med Zoopetare

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #31
    Det funkar det med, men det var lite tråkigt. Kanske dyker upp namn den 14:e...
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • karrokaja
      • March 2006
      • 5388

      #32
      Ursprungligen postat av ansjo
      Det funkar det med, men det var lite tråkigt. Kanske dyker upp namn den 14:e...
      håller helt med dej ansjo... tror folk kommer bli taggade dessutom kommer vi ha så trevligt, så när vi berättar det för folk efter kräftan så kommer dom bli MÄKTA avundsjuka och det kommer strömma in "anmälningar" till resan!!!

      Jag blir mer och mer sugen på att haka på Och krafsar runt i min ekonomi som en liten råtta
      Käkar jag nudlar resten av året så kan jag nog klara det
      Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
      kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
      Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
      I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

      Kommentar

      • Tougaye
        • January 2008
        • 209

        #33
        sjukt sugen på att åka !!startat två nya kar som behöver invånare .är det igen från västerås eller när området som ska åka??

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #34
          Kollade upp färjebiljetterna i morse, och har lite funderingar på att om de övriga i bilen vill ta färjan hem på måndag kväll från Kiel istället för söndagen. Priset var helt ok tyckte jag, 4995:- för alla plus bil ToR med hytt.
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #35
            Ursprungligen postat av ansjo
            Kollade upp färjebiljetterna i morse, och har lite funderingar på att om de övriga i bilen vill ta färjan hem på måndag kväll från Kiel istället för söndagen. Priset var helt ok tyckte jag, 4995:- för alla plus bil ToR med hytt.
            Ja det brukar vara lite billigare att åka hem på måndag kväll istället för på söndag kväll
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • ansjo
              • November 2005
              • 29967

              #36
              Det var något erbjudande Stena hade ända till vintern, men jag kollade inte hemresan på söndagen.
              Kjell, det hotellet vi brukar bo när vi är i Hannover ligger ganska bra till på vägen norröver från Duisburg, eller har du ett annat bra alternativ?
              Inga fler som anmält intresse ännu?
              /Anders

              Medlem i NCS - givetvis!

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                #37
                Ursprungligen postat av ansjo
                Det var något erbjudande Stena hade ända till vintern, men jag kollade inte hemresan på söndagen.
                Kjell, det hotellet vi brukar bo när vi är i Hannover ligger ganska bra till på vägen norröver från Duisburg, eller har du ett annat bra alternativ?
                Inga fler som anmält intresse ännu?
                Nej - det blir ca. 5 mil i omväg om man tar vägen över Hannover.

                Nej, inga fler har anmält sig. Jag bestämmer mig för hur jag gör efter helgen - det blir åt helskotta för dyrt att betala 4995 ensam + bilkörningen. När det kostar ca. 1500 med flyg och bilhyra - men får se hur jag gör
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • ansjo
                  • November 2005
                  • 29967

                  #38
                  Nästan så det är värt det, med tanke på deras schnitzlar. Men ölbryggeriets mat är inte fel den heller, och läsken till är riktig mumma så resan är värd nästan bara det. Ska bli riktigt kul att komma ner igen!

                  Nu är det lite väl tidigt, men vet du Kjell när nästa Planted Aquarium är nästa år? Jag får vara ute i god tid om jag behöver byta mina jobbardagar....
                  /Anders

                  Medlem i NCS - givetvis!

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    #39
                    Ursprungligen postat av ansjo
                    Nu är det lite väl tidigt, men vet du Kjell när nästa Planted Aquarium är nästa år? Jag får vara ute i god tid om jag behöver byta mina jobbardagar....
                    Väl tidigt - den mässan la jag in på "Möten och utställningar" på Zoopets första sida för ett par månader sedan
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • ansjo
                      • November 2005
                      • 29967

                      #40
                      Ah, tänkte inte ens på att titta där utan sökte på mässor på nätet utan någon större framgång...thanks!
                      /Anders

                      Medlem i NCS - givetvis!

                      Kommentar

                      • Annika
                        • January 2002
                        • 2518

                        #41
                        Det ska bli så kul att åka Jag börjar redan få lite resfeber

                        Kommentar

                        • ansjo
                          • November 2005
                          • 29967

                          #42
                          Samma här, och planerandet är i full gång. Lillfrasse har avbokat så Kjell tar hans plats då ingen lämnat något positivt besked om att de ville åka med i hans bil.
                          Det ska bli riktigt kul att få komma ner igen!
                          /Anders

                          Medlem i NCS - givetvis!

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            #43
                            Ursprungligen postat av ansjo
                            Samma här, och planerandet är i full gång. Lillfrasse har avbokat så Kjell tar hans plats då ingen lämnat något positivt besked om att de ville åka med i hans bil.
                            Det ska bli riktigt kul att få komma ner igen!
                            Skall bli riktigt kul - ser fram emot resan

                            Det var några som kanske skulle åka med mig - men inget var bestämt så nu får dom hänga med på resan ner till Hannover första helgen i februari istället. Det blir också en resa att se fram emot
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              #44
                              Den ska bli kul att åka på igen, trots att jag var lite fundersam i vintras, men det är alltid gott att åka söderöver och käka schnitzel...
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                #45
                                Och nu är färjebokning fixad och betald
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...