Takashi Amano,Christel Kasselmann,Hans Georg Evers håller föredrag i Skandinavien

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #31
    Ursprungligen postat av hawkse
    Den där körde JOP också; "fiskarna är ivägen när jag fotar".
    Uttrycket ett "nödvändigt ont" om fiskarna verkar ju passa in på dom bägge
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • PatrikMalmo
      • July 2010
      • 1072

      #32
      Ja, det finns växtnördar och växtnördar - jag verkar ha en bit kvar att gå innan "sjukdomen är fullt etablerad" - jag gillar fisken alldeles för mycket!!
      Bara döda fiskar flyta medströms

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #33
        Jag har nu lagt in 68 foton i Zoopets stora fotoarkiv (kan bara ses av goldmedlemmar) - kan ses på denna sida
        Så småningom kommer det också en artikel
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • PatrikMalmo
          • July 2010
          • 1072

          #34
          Låter fint med en artikel!! Ola och jag har annars ordnat så att du slipper skriva om discuschampionat och MAF´s utställning, du ska bara få läsa och njuta... *s*
          Bara döda fiskar flyta medströms

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #35
            Ursprungligen postat av PatrikMalmo
            Låter fint med en artikel!! Ola och jag har annars ordnat så att du slipper skriva om discuschampionat och MAF´s utställning, du ska bara få läsa och njuta... *s*
            Fast det är ju kul att fota och skriva
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • PatrikMalmo
              • July 2010
              • 1072

              #36
              Fota lär du göra i vilket fall, så det blir kanske en förfrågan om foton - och skriva gör du också ändå, men för en gångs skull kanske du kan luta dig tillbaks och inte klippa alla detaljer för Ciklidbladet (fast det gör du nog ändå, din rackare). *s*
              Bara döda fiskar flyta medströms

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                #37
                Ursprungligen postat av PatrikMalmo
                Fota lär du göra i vilket fall, så det blir kanske en förfrågan om foton - och skriva gör du också ändå, men för en gångs skull kanske du kan luta dig tillbaks och inte klippa alla detaljer för Ciklidbladet (fast det gör du nog ändå, din rackare). *s*
                Nej, nej - Ciklidbladet får ni gärna skriva till (ni kan använda mina foton) så skriver jag till Zoopet.

                Blev förresten lite sur på min kamera nu senast i Aarhus eftersom den började "tänka själv" och hela tiden ändrade de exponeringstider och bländare som jag ställde in så jag konstaterade att den väl nu gjort sitt (drygt 5,5 år gammal) så jag beställde en ny kamera idag (Nikon 7000) så förhoppningsvis har jag den till Malmöutställningen.

                Dock alla foton jag tog i Aarhus blev ju inte kass utan några var väl OK - så den resan blev ändå hyfsat dokumenterad.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  #38
                  En artikel är nu inlagd på Zoopet från AArhusutställningen
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...