Jag hamnade i samma sits , jag ringde och sa upp mitt gym kort men dom fortsatte att dra pengar jag ringde och skällde men inget hände och sista gången jag ringde sa dom att jag måste komma dit och skriva på ett kontrakt/ kvitto att jag avslutar min prenumeration. Och jag har gjort de tidigare. Då frågade dom mej om jag har detta kvitto
-nej sa jag jag fick inget.
- då måste du komma hit igen och skriva.
Jag går dit och morrar och skriver på.
- nu är dit gym kort uppsagt välkommen åter
-Men VART ÄR MITT KVITTO som ni säger att jag MÅSTE ha
han grymmtar och försvinner ut i en "trappuppgång" är borta 10 min och kommer tillbaka med en kopia och säger
- Du behöver juh inte vara så otrevlig!!!
-Ni har stulit 1200kr av mej och jag ska var trevlig är du dum i huvvet eller!!!!
Detta var på powerhouse
(asså borde dom inte åt minstånde ha en kopieringsmaskin där dom hanerar dessa saker. eller så förväntade dom sej att dom skulle kunna fortsätta dra pengar )
-nej sa jag jag fick inget.
- då måste du komma hit igen och skriva.
Jag går dit och morrar och skriver på.
- nu är dit gym kort uppsagt välkommen åter
-Men VART ÄR MITT KVITTO som ni säger att jag MÅSTE ha

han grymmtar och försvinner ut i en "trappuppgång" är borta 10 min och kommer tillbaka med en kopia och säger
- Du behöver juh inte vara så otrevlig!!!
-Ni har stulit 1200kr av mej och jag ska var trevlig är du dum i huvvet eller!!!!

Detta var på powerhouse
(asså borde dom inte åt minstånde ha en kopieringsmaskin där dom hanerar dessa saker. eller så förväntade dom sej att dom skulle kunna fortsätta dra pengar )
Kommentar