Natt-tråden
Kollaps
X
-
Guest
-
Guest
Kommentar
-
Guest
Kommentar
-
Borås , Mark, Ulricehamn , Svenljunga, Tranemo, Vårgårda och Bollebygd. kommuner med modernare definition.
Ja inte är jag ofta och ränner på GKs har närmare till den där nya butiken han startade upp fören 10 år sedan. Sedan har jag nära till Knalleland i Borås och sedan har jag inte långt till Gällsatad med alla fabriksförsäljningar av kläder. Jag konstaterade att det är billigare att köpa en Oscar Jacobsson skjorta i Gällstad än och köpa en skjorta till ordinarie pris på H&M. =)Senast redigerad av Mick13; 19 January 2009, 21:26.In vino veritas, in aqua sanitas
Kommentar
-
Guest
Oki, då vet jag på ett ungefär var det ligger, min Farmor bor i Ulricehamn ju.
Jag schoppar knappt kläder alls på gekås, däremot ganska mycket hästsaker och en hel del teknik. (det är källaren som gäller alltså)
Sen brukar det bli nån kalkonklubba på utvägen med.Kommentar
-
ööh KALKONKLUBBA???
kÖPTE NOG NÅGRA HUNDBEN DÄR SIST MEN KALKON KLUBBOR ??
Sorry Capsen blev kvar =)
Annars handlar jag djur prylar i Borås på Ekohallen rätt vettiga priser förutom på fiskfoder , billigare på ICA här hemma =)
Källaren har jag knappast varit till på GKs =) visste faktiskt inte om detta.
Hör av dig nästa gång du skall morsa på hos farmoder =)In vino veritas, in aqua sanitas
Kommentar
-
Guest
Rökt kalkonklubba från Ingelsta kalkon, de e mums...Det är alltså INTE hundmat.
Ekohallen gillar jag med, köper hästfoder där, (Fjälkinge) de är dock ganska dyra på hästsaker men det slinker ner ett o annat i vagnen med.
Javisst jag hör av mig nästa gång jag är i Ulricehamn, räknar med att få smaskig smörgåstårta då, eller nån kötträtt så jag kan få testa din rödvinsås...(nej jag bjuder aldrig mig själv på middag)
Kommentar
-
Det gick väl bara bra! Bestämt mig för att börja blogga om honom och om karen, främst för att tjejens mormor skall få läsa lite om utvecklingen för valpen, sen kanske det finns någon mer som vill se hur en gråhund/tax ser ut under uppväxten
Mick13:
Vet att jag inte svarat på ditt PM ännu, senaste dagarna har varit rätt fullt upp! Nu dör min dator men godnatt på er GG och TanterKommentar
-
nu får det vara nog!
Jahopp då har det blivit som vanligt att man suttit här från KL:20:30 o skall snart upp o jobba, men nu får det vara nog med detta, för denna dagen iallafall=) Godnatt på er alla trogna Zoopet:areCitat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89Kommentar
-
om man ändå hade ett jobb =/Kommentar
-
Kommentar