Världens näst största akvarium heter Okinawa Churaumi Aquarium och ligger i Japan.
Världens största: Okinawa Churaumi Aquarium.
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
släpper dom ut rockorna och valhajarna när det är dags för dom att leka? eller cirklar dom runt där hela sitt liv?
jag blir faktiskt ledsen när jag ser denna filmen, visst är den vacker. men hur mår dom där djuren?
Samma ledsna känsla man får när man ser "the cove" om delfinslakten.Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
-
släpper dom ut rockorna och valhajarna när det är dags för dom att leka? eller cirklar dom runt där hela sitt liv?
jag blir faktiskt ledsen när jag ser denna filmen, visst är den vacker. men hur mår dom där djuren?
Samma ledsna känsla man får när man ser "the cove" om delfinslakten.Kommentar
-
-
precis. de är inte odlade. de fångar från havet. de har haft rätt många som dött o då åker de ut o fångar en ny. inte riktigt bra tycker jag, men som Nasso säger så försöker de få dom att leka.
den här har man ju dragit upp i full HD på 50tums tvn o bara njutit ett par ggrProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Skulle förvåna mig om det gick att få valhajar att para sig i fångenskap. Tror att de är pelagiska, och simmar stora sträckor, kanske de bara parar sig på vissa ställen, och vid en viss säsong. Tror inte att man i ett det begränsade utrymmet ett akvarium ger (även om det är gigantiskt) kan ge en så´n art rätt förhållanden för att de ska para sig."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
Kommentar