Fisknördarna i Växjö (The Nörds)
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Har kollat in en balja aningens större än min. Riktigt snygga firrar, inte utan att man blev sugen iaf... Lite skillnad mot Leptosomor å snäcklekare!!
Men ett sådant projekt får allt vänta för min del, men skulle vi hamna i hus så hade jag inte tvekat
Här e en länk http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=48527Kommentar
-
-
Kommentar
-
Nejdå, håller ju inte att sitta och sova... Däremot händer det väl ett par ggr om dagen att man undrar om ingen annan ska skriva nått i tråden...
Och det är inte läge att jag håller nått möte hemma hos mig just nu, annars hade jag gärna anordnat något. Får bli senare när vi flyttat ut i skogen/ Patrik /Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ja just det, en liten fågel viskade att gammal blir äldreGrattis Hank..
Torsten, kollade lite på din hemsida, väldigt vad liten arowanan varit...Senast redigerad av Patrik_växjö; 12 January 2007, 19:36./ Patrik /Kommentar
-
Liten ja... Det e den inte nu kan jag lova!!
Ska ha fiskarna på svälkost ett par dar å sen byta vatten å få lite fart på dom!! Saknar platsen för ett 375 till mina Praktbotior, Silverhajar å dom..
E sugen på lite ombyte...Kommentar
-
Fått några multisyngel änn?
//PeterKommentar
-
Ja ombyte är ju aldrig fel. Jag är lite kluven på hur jag ska göra sen när intresset är i topp igen, just nu finns det andra intressen som drar i mig. men ska jag fortsätta med V.afrikaciklider eller ska jag gå tillbaka till S.amerika? Finns ju riktigt fräcka S.amerikaner.
Men först ska det målas, läggas golv och allt hon snackar om. Sen ska jag hitta en bra plats för karet att stå på. Men den som lever får se, det blir säkert bra. Förresten ingen som har en lånebalja? 222 skulle passa bra..
/ Patrik /Kommentar
-
Kenell har kanske en snart... Han skulle flytta runt lite på det han har..
Nope Redbullen, inga yngel av NGT ännu!!!!Kommentar
Kommentar