Jag kan garantera en anständig fika samt Glen Moray 16 år, det du Kenell!
Fisknördarna i Växjö (The Nörds)
Kollaps
X
-
Då är det uteslutningsmetoden på vem som kör på torsdag då....
Den som INTE vill ha gammal rökig sprit kör!Kommentar
-
Fikar ju på jobbet som jag skrev
//PeterKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Jag får tyvärr hoppa fikat med mera på Torsdag. Både för att man är rätt trött som småbarnsförälder efter jobbet och för att J vill ha mig hemma för att.....
...på lördag ska jag och en arb.kamrat till Åled och spana, ev handla.../ Patrik /Kommentar
-
-
Eftersom vi alla har ett intresse för akvaristik mer eller mindre så tycker jag det är roligare om man har något att visa upp. något nytt men gjort eller något man är nöjd med.
Och jag tycker inte att jag är speciellt nöjd med något av det eller känner att jag vill visa upp det står jag över fikainbjudning..
Och en "del" var ju så "kräsna" som du sa så då är de ingen mening att ens försöka...
Har man också skrivit något här inne som hänt eller nått man köpt och ingen i princip bryr sej eller komenterar så skiter jag i det..
//PeterKommentar
-
Jag tror att de flesta av oss () vill träffas mest för o fika o snacka skit. Har man inget att visa så snackas det ju fisk i alla fall. Nu var det väldigt länge sen också... Eftersom i princip bara jag, Patrik, Torsten, Hank och Bilbo haft "officiella" bjudningar så är klart att vi alla är nyfikna på hur ni som INTE haft nördsen hemma har det, och då inte bara i akvarierna...
Hur som helst, det är ont om tid innan jul, veckan som kommer kan jag måndag t.om. onsdag. Veckan efter inte alls, och veckan därefter igen är nära jul och då vill nog ingen ordna något...Kommentar
-
Kanske, om det hade gått något från Malmö så sent, men å andra sidan så är det ju KUL o köra Saab-Turbo!Kommentar
-
Efter visst pusslande i almenackan så e det bara tisdag å fredag jag inte kan!
Men oavsett vilket så vore det önskvärt att boka dag så snart som möjligt....
Larry, Hank å Mr Malawi, vad säger ni??????Kommentar
-
Blir det onsdag är jag med, torsdag är jag inte med... Köra kan jag med om ingen annan vill (men baksätet i 9-3an är lite trångt).Kommentar
Kommentar