svåraste fisken...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Vandal
    • January 2006
    • 1655

Diskus, Humlefisk, Fyrögon och Belonesox belizanus är de svåraste jag har dragit yngel till säljbar storlek på...
    over and out /Petter
    Techno, Akvarier, Sneakers och Fulöl

http://saltvattenvandal.blogspot.com/

Kommentar

• suzanne.h
      • March 2005
      • 223

Neontetra och dvärggurami är nog de "svåraste" fiskarna som jag har fått yngel av.

Kommentar

• JohanFridsall
        • November 2008
        • 134

jag har bara haft yngel med Eldbukar, Sebra-Ciklider, Fjärilcilider, Paletter, Scalarer och såklart guppy ( men de kan man ju inte misslyckas med )

Kommentar

• smurfmats
          • February 2003
          • 3538

Ursprungligen postat av suzanne.h
          Neontetra och dvärggurami är nog de "svåraste" fiskarna som jag har fått yngel av.
          wow! fick du upp yngelan i storlek med? hur lyckades du?

själv har jag det vanliga: levandefödare av olika slag, ancistrus och fjärilsciklider (dock dog de efter nån vecka)
          tråden om fjärilars lek!

Kommentar

• nesseman
            • December 2007
            • 362

Guppy yngel,Molly yngel,Jack Demsey yngel,Multispinosayngel..det är allt så länge

Kommentar

• Naugthy
              • February 2008
              • 531

Jag har inte hållit reda på vilka fiskar som jag har fått yngel på men platy några gånger. Har en i räkkaret som är en fin mussepigg hona över 1 cm. Jag har oxå fått yngel på mina röd juveler men när föräldrarna tröttnar så blir dom uppätna, men dom brukar yngla ofta.
              "I don´t need to be careful, because I have a gun." Homer Simpson
              "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." Nalle Puh

Kommentar

Arbetssätt...