vad för fiskar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • AnnaaGoldFishh
    • September 2008
    • 94

    vad för fiskar?

    jag vill ha få men stora fiskar. hade tänkt mig slöjstjärtar mn är liiite förvirrad om jag kan ha dom i ett 100 liters , kan man elr kan man inte ? nått annat förslag på fisk ?
  • JojjeN
    • June 2008
    • 3567

    #2
    Med god filtrering så kan det funka. Och då menar jag sjukt god filtrering, täta vattenbyten, och kontroll på vattenvärdena.
    Tillbaks efter paus.

    Kommentar

    • Linapina
      • July 2008
      • 595

      #3
      Jag håller med Jojjen. Men du kommer nog själv märka att 100L snabbt känns för litet. Jag köpte ett 100L med planer på att skaffa slöjisar, och jag sålde det ganska snabbt och uppgraderade mig till 240L istället, jag har olika storlekar på slöjisarna, de var så när jag fick dem, och de största är ca 20-25 cm och det känns trångbott ändå...
      Så även om de är små och söta i butiken så blir det riktigt majestätiska när de når fullstor storlek.

      Kommentar

      • AnnaaGoldFishh
        • September 2008
        • 94

        #4
        aj då , jag vill ju inte att fiskarna ska plågas i ett förlitet akvarium . det var synd för jag tycker de är otroligt vackra. men nått annat förslag på rimligt stor fisk som man kan ha i 100 liter som är härdiga ? eller kanske någon annan sorts fisk , jag är öppen för förslag ?=P

        Kommentar

        Arbetssätt...