126 l

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Karin88
    • October 2005
    • 80

    126 l

    Har:
    - 6st svärdbärare
    - 5 st pristellan
    - 6 st nätpansarmalar
    - räkor

    Kan jag ha nåt till eller är det fullt? Ev. nån sugmal eller guppysar? Andra förslag på trevliga fiskar som sku passa?
    Tacksam för svar!!
  • andreassofus
    • November 2005
    • 5643

    #2
    du skulle kanske kunna ha ett par va nån typ av gurami kanske om du gillar de? finns många o välja bland. fast du kan även ha guppys.
    Mvh Andreas
    min zoon
    msn adress

    Kommentar

    • Bosse.J
      • March 2004
      • 796

      #3
      Eller varför inte prova några sånna häringa regnbågsfiskar som du var sugen på.. http://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=1069
      Bosse.J

      Kommentar

      • Karin88
        • October 2005
        • 80

        #4
        Måste nog medge att jag blev "lite" sugen på regnbågsfiskar De har inte skrivits något mycket om sådana här vad jag har märkt, är dom sällsynta??

        Kommentar

        • Bosse.J
          • March 2004
          • 796

          #5
          Dom är väl inte så sällsynta, enligt vad jag tror.
          Det pratades om dom på en zoopetträff vi hade för en vecka sedan. Och då sades det att dom var inte så vanliga i affärer för dom ser ganska grå och "futtiga" ut när dom är yngel. Och dom säljs ju som yngel i valiga fall i affärerna. MEn dom blir grymt fina när dom färgar ut. Så har du plats så skaffa några..
          Bosse.J

          Kommentar

          • Karin88
            • October 2005
            • 80

            #6
            Hur många borde man ha? För dom är väl stimfiskar på vad jag har förstått...

            Kommentar

            • Bosse.J
              • March 2004
              • 796

              #7
              Ett stim är kanske minst 6 st. Men du får nog välja dom lite mindre arterna..
              Bosse.J

              Kommentar

              • Karin88
                • October 2005
                • 80

                #8
                Var idag och såg på dom, Boeseman's o neonregnbågar. tyvärr var redan 6 av 9st neoner reserverade, o det blir då inte nåt stim av 3 fiskar Kan nog inte få in 6 st Boeseman's då de blir så stora...

                Kommentar

                Arbetssätt...