provar här

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • janne dansk
    • June 2004
    • 1740

    provar här

    jag var i dag och köpte 5 st siamisk algätar ,löste att dom blivar 15 cm .Skall ha dom i 1000 l med discus... är det nogra problem ell...
    Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein
  • robbygg
    • November 2004
    • 188

    #2
    Menar du 1000 liters så är det inga problem... Vet en som har 6 st i ett 720 liters!
    http://www.saltvattensguiden.se/foru...ad.php?t=10010

    Kommentar

    • janne dansk
      • June 2004
      • 1740

      #3
      1+3st 0 r blivar 1000l obs inte att förväxla med 08 or vet ej hur man läggar in smiylis ell vad det hetar
      Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

      Kommentar

      • oveb
        • January 2004
        • 2577

        #4

        Jag har ett helt gäng i 325 liter, däremot vill jag minnas att de kan få för sig att diskus är gott och snutta på sidorna på dom platta vännerna så se upp med det !

        Tröttnade på sötvatten... Finns numera på saltvattensguiden.se.

        Kommentar

        • Tropfrog
          • October 2002
          • 8078

          #5
          Uppe till vänster när du svarar i en tråd finns det en smiley, tryck på den så kommer det upp en bild med massor av olika smileysar. Då är det bara att trycka poå den du vill ha så kommer den upp där markören är för tilklfället i ditt inlägg.

          Förövrigt så har jag haft 8 st fullvuxna siameser i ett 375 literskar tillsammans med diskus utan problem.
          MVH
          Magnus
          min zoon

          Kommentar

          • robbygg
            • November 2004
            • 188

            #6
            1+3st 0 r blivar 1000l obs inte att förväxla med 08 or vet ej hur man läggar in smiylis ell vad det hetar
            Skulle bara försäkra mig om att det var tre nollor! Så det inte var stavfel =)
            http://www.saltvattensguiden.se/foru...ad.php?t=10010

            Kommentar

            Arbetssätt...