Hur vågar ni?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • BollzterX
    • February 2004
    • 45

    #46
    Har inte vågat hand mata mina pirayor en...undrar om jag någonsin kommer att göra det :P ..

    Kommentar

    • Dr. Strange
      • March 2003
      • 995

      #47
      Jag provar inte handmata min Ormhuvds fisk som är 25cm, det smäller när han hugger fiskar jag matar med, och han är grymt snabb.

      Tror att det skulle göra ont att prova

      //Marcus
      " Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet, då skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medans de lyssnar på monoton och enformig musik. "

      Kommentar

      • klara
        • September 2002
        • 1112

        #48
        Jag "hand"matar ofrivilligt - när jag trimmar växterna så är tigerbarberna framme och smakar på hand och arm. Det är främst smådj... som inte kan låta bli. De har inga tänder men nog känns det när de nyper till.
        Annars så är det guppyna som är de oräddaste jag vet. De simmar rakt in i kupad hand och "duttar" lite för att kolla om man är ätbar.
        Hade jag haft rovfiskar hade jag då aldrig vågat stoppa ner så mycket som ett finger i karet utan att någon höll borta firrarna med en stor bricka eller något liknande...
        /Klara
        ------------------------
        Min hemsida
        Min zoon

        Kommentar

        • Tommy K
          • August 2002
          • 134

          #49
          Dr Strange...
          I din presentation står:
          "Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet, då skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medans de lyssnar på monoton och enformig musik."

          Hmm... har du tittat in på en rave-club någon gång? Där har vi en massa ungdomar i ett mörkt rum som lyssnar på enformig musik och äter piller.
          MVH Tommy K

          Kommentar

          • Gustav
            • February 2004
            • 377

            #50
            Kanske det som är poängen? Lol...
            http://www.svekub.se
            Min Zoon

            Kommentar

            • Tommy K
              • August 2002
              • 134

              #51
              Ja kanske det... i alla fall var det rätt kul.
              MVH Tommy K

              Kommentar

              Arbetssätt...