Könsskillnad channa auratimaculata

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Danne_K
    • February 2005
    • 1034

    Könsskillnad channa auratimaculata

    Sitter och funderar på om jag skulle ta och beställa denna channa men eftersom den är så pass dyr så svider det lite att beställa en större grupp. Därför började jag fundera om det är lätt att se könsskillnad så kanske man kan beställa ett par. Eller är det kanske dömt att misslyckas hur som helst (agressivitet osv)?
  • Danne_K
    • February 2005
    • 1034

    #2
    lyckades hitta en sida själv om någon annan skulle vara intresserad... http://thesnakeheadforum.com/viewtop...b91fc4c14dbdb8

    Kommentar

    • sjebbe
      • March 2009
      • 440

      #3
      boot?
      450 L - Channa pulchra
      720 L - Channa, Polypterus & Datnoides

      Kommentar

      • Danne_K
        • February 2005
        • 1034

        #4
        Ursprungligen postat av sjebbe
        boot?

        ????

        Hur som helst ingen som har haft dessa och kan delge sina erfarenheter hur pass agressiva dom är. Går det att hålla ett par i ett 375 eller 540? Eller bör tanken vara ännu större, bör man ha lite "stryck fisk" (några som dom kan sprida aggressionerna på istället för varandra)

        Kommentar

        • sjebbe
          • March 2009
          • 440

          #5
          Det vara en forumsboot som hade lagt ett inlägg om nfl i new jersey och tröjor tror jag, bortaget nu verkar det som.

          Har själv bara 2 st channa bleheri med mina påfåglar i ett 540.
          Funkar väldigt bra. Både påfåglarna och bleheri är ganska tama nu och handmatning är inga problem. Lugna fina fiskar båda två. Men mkt mat går åt.
          450 L - Channa pulchra
          720 L - Channa, Polypterus & Datnoides

          Kommentar

          Arbetssätt...