avliva fisk?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • KoiKe
    • March 2008
    • 331

    #16
    jag brukar slänga mina fiskar typ max 10 cm så hårt jag orkar i sidan på toaletten å sen spolar jag ner dom... sist jag skulle avliva en större fisk på runt 20cm la jag den i en påsen å sen slog jag till en gång med hammaren över huvudet...hammaren träffar på sån liten utan så de behövs ingen kraft för att göra fullständigt mos där den träffar. han varken kände eller han märka något..

    Kommentar

    • Riddaren
      • June 2009
      • 126

      #17
      Sätter man en kniv i nacken och trycker till så dör den ju direkt utan att känna någonting. Det är väl det bästa jag kan tänka mig, men det funkar lika bra att slå till den hårt i pannan bara man slår hårt nog (för att vara 100% säker på att den dör första slaget)
      Är man lite blödig av sig och inte är så sugen på detta så kan man alltid lägga den i en plastpåse och trampa på den så slipper man se något. Men det är ju inte särskilt snyggt.
      Spola ner i toaletten trodde jag bara småbarn gjorde..
      ______________________________________________
      540 L + 540 L + 47 L
      Entusiastisk amatör

      Kommentar

      • KoiKe
        • March 2008
        • 331

        #18
        Ursprungligen postat av Riddaren
        Sätter man en kniv i nacken och trycker till så dör den ju direkt utan att känna någonting. Det är väl det bästa jag kan tänka mig, men det funkar lika bra att slå till den hårt i pannan bara man slår hårt nog (för att vara 100% säker på att den dör första slaget)
        Är man lite blödig av sig och inte är så sugen på detta så kan man alltid lägga den i en plastpåse och trampa på den så slipper man se något. Men det är ju inte särskilt snyggt.
        Spola ner i toaletten trodde jag bara småbarn gjorde..
        Ja visst är de bara småbarn som spolar ner..
        hellre de än att de ska lukta pekka hemma..

        Kommentar

        • Riddaren
          • June 2009
          • 126

          #19
          Ursprungligen postat av KoiKe
          Ja visst är de bara småbarn som spolar ner..
          hellre de än att de ska lukta pekka hemma..
          Död fisk kan man givetvis spola ner, men inte levande.
          ______________________________________________
          540 L + 540 L + 47 L
          Entusiastisk amatör

          Kommentar

          • Scandi
            • February 2008
            • 131

            #20
            Ursprungligen postat av dezplay
            men herregud.... spola ner den i toan bara.... det är väl ingen liten kattunge som är sjuk eller?
            Du borde inte få ha fisk överhuvudtaget, djurplågarjävel.

            Kommentar

            Arbetssätt...