matdax..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gaffel
    • December 2007
    • 6200

    matdax..

    Jag har länge misstänkt att det finns fler som gottar i sig våra körsbär än praktbotierna!
    Klicka på bilden för större version

Namn: Caridina multidentata_vs_Neocaridina heteropoda var. red.jpg
Visningar: 1
Storlek: 178,7 KB
ID: 2178557
    Och i dag såg jag det med egna ögon, amanosarna jagar och mumsar friskt i sig dom med, Sven-Olof jag behöver fler!
    Life's a bitch and then you die..
    "I might be right handed but im always left-winged"
    Skriv på!
  • wallström
    • March 2009
    • 1092

    #2
    Därför alla mina körsbär försvann .__. . jag som trodde dom hoppade ur eller nåt..
    Emil

    Kommentar

    • drd
      • March 2004
      • 5586

      #3
      Har jag inte sett innan att amano käkar körsbär men nån gång så ska man bevittna det oxå
      Hade ju en himla massa körsbär ihop med amanos en gång i tiden men då förökade sig körsbären i sån jäkla takt att man inte tänkte tanken på att några försvann till amanosarna.
      ________________________________________________

      Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

      Kommentar

      • Gaffel
        • December 2007
        • 6200

        #4
        Vet inte vem det var här på z00pet som hävdade att amanos gick ihop med andra räklingar, har ju en annan burk, en mixad räkburk med både WP och amanos ihop..

        Amanosen på bilden ser ut som någon med en kebab i näven utanför gatuköket en tidig lördagmorgon efter lönehelg!
        Life's a bitch and then you die..
        "I might be right handed but im always left-winged"
        Skriv på!

        Kommentar

        • Guest

          #5
          Ursprungligen postat av Gaffel
          Vet inte vem det var här på z00pet som hävdade att amanos gick ihop med andra räklingar, har ju en annan burk, en mixad räkburk med både WP och amanos ihop..
          Jag har Amanos med gula räkor, utan problem.
          E du säker på att det bara inte är skalet de knaprar på?

          Dock tycker jag att mina Amanos är lite aggresiva vid utfodring, typ roffar åt sig "ur händerna" på de gula, men det har hållt sig vid det.

          Dina är säkert korsade med Pirayor eller nåt sånt, och e du säker på att du fodrar tillräckligt?

          Kommentar

          • Gaffel
            • December 2007
            • 6200

            #6
            Jo du, jag såg nämligen hur det spratt till brevid huvudet och vrider på nacken(har det akvariet precis vid datorn)"tittade in" Ser amanosen hålla fast körsbäret som simmar frenetiskt utan att komma nån vart, effektiva matmaskiner dom där räkorna..
            Life's a bitch and then you die..
            "I might be right handed but im always left-winged"
            Skriv på!

            Kommentar

            Arbetssätt...