Försvunna räkor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • aneta
    • September 2008
    • 261

    #16
    Ursprungligen postat av GöranE
    Tycker du skall gå tillbaka till affären och klaga om dom har sagt att det skall fungera..
    Jag har varit i affärren och berättat om räkornas öde men förmodligen varit för snäll Det är ändå en bästa affär på fisk här i stan och jag litar på de annars. Ska se om jag kan få någon rabatt nästa gång jag handlar.
    325L

    Kommentar

    • aneta
      • September 2008
      • 261

      #17
      En glad uppdatering, mina räkor lever

      De har hela tiden levt och gömt sig bakom bakgrunden och jag som trodde att mina fiskar åt upp dem

      Men med detta kommer ett problem, jag vet inte hur jag ska komma åt dem? De är i den trängsta delen inte där där pumpen sitter. Har ni några tips hur ska jag locka de fram?
      325L

      Kommentar

      • JojjeN
        • June 2008
        • 3567

        #18
        Men om de har kommit in så kommer de troligtvis ut, och det är ju inte säörskilt schysst att dra frram de om de är livrädda och behöver några dagar till innan de lugnar ner sig?
        Tillbaks efter paus.

        Kommentar

        • aneta
          • September 2008
          • 261

          #19
          Ursprungligen postat av JojjeN
          Men om de har kommit in så kommer de troligtvis ut, och det är ju inte säörskilt schysst att dra frram de om de är livrädda och behöver några dagar till innan de lugnar ner sig?
          Jo men de har varit där i nästan 3 veckor och då undrar man vad lever de på? Det finns ju inget där förutom en massa "skit" eller så kommer de fram på nätterna när fiskarna sover?
          325L

          Kommentar

          • MarilynManson94
            • January 2009
            • 36

            #20
            En av mina amanoräkor har inte setts till på länge, men jag har en stor grotta som den kanske gömmer sig i, hoppas den också dyker upp som dina gjorde

            Kommentar

            Arbetssätt...