Svart grus, vilken skillnad på räkorna!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • surinam
    • September 2007
    • 673

    #16
    pres den jag har tittat på, men 1-2mm. Men det kanske du har med fast det ser större ut på fotot.
    1 st malkar
    1 st gulpannad amasonpapegoja (surinam)

    Kommentar

    • Katharina
      • December 2006
      • 4045

      #17
      Ursprungligen postat av Paatsu
      Låter som gruset jag köpte från PWSS.
      Den är också gråsvart med lite ljusare grus i och platta korn.
      Ja, det är det gruset. Ser kallare ut på första bilden än det är i verkligheten. Det går inte att fota, antingen ser gruset kallt granitgrått ut eller så ser hela karet helt svart ut. Inkas bild är bäst hittills..

      Härja, ja kanske inte så bokstavligen att de ändrades utan att det syntes bättre och framför allt att de färgade ut, de såg inte alls så ut i andra karet. Nu är de riktigt röda allihopa och även det vita är vitare än det såg ut i karet med engelsk sjösten och ett dessutom ganska rotfärgat, gult vatten.
      En C har daskiga färger, är mer orange än tomteröd och deras vita tecken är genomskinliga. En A har 50/50 och det är riktigt rött och vitt.
      Jag har ju japanska räkor och de 2 som färgade ut till A har en japansk pappa av grad A.

      Jag märkte detta fenomen i lilla karet när jag hällde i korallkross, räkorna bleknade betydligt emot det vita. Helt klart är det gynnsamt att ha mörk omgivning bakgrund..
      Senast redigerad av Katharina; 05 February 2008, 20:17.
      Ha dé bäst... Tina

      Kommentar

      • Inka
        • July 2005
        • 1233

        #18
        Ursprungligen postat av surinam
        pres den jag har tittat på, men 1-2mm. Men det kanske du har med fast det ser större ut på fotot.
        Nädå... det är det som är 4-6 mmm jag har...
        Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

        www.kvitter.n.nu

        Kommentar

        • Ojosvereds
          • February 2008
          • 1

          #19
          Ursprungligen postat av Härja
          hur ser utfärgningen ut på C och A räkor?

          Kommentar

          Arbetssätt...