Kläcka yngel själv?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jessa
    • September 2003
    • 454

    Kläcka yngel själv?

    Är det någon som har försökt att kläcka och föda upp räkyngel sedan honan dött?
  • evus
    • September 2006
    • 729

    #2
    Jag vet att försök har gjorts men jag vet ingen som har lyckats.......ÄN. Låt oss veta hur det går.

    Lycka till!!
    This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.

    Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klart

    Kommentar

    • Eurydike
      • September 2004
      • 931

      #3
      Ursprungligen postat av evus
      Jag vet att försök har gjorts men jag vet ingen som har lyckats.......ÄN. Låt oss veta hur det går.

      Lycka till!!
      Vet du något om hur de gått till väga. Så vet Jessa hur hon inte ska göra...och vi andra med förstås om vi skulle behöva.

      Kommentar

      • Jessa
        • September 2003
        • 454

        #4
        Här står hur man kan göra.

        Transform your aquarium into a stunning underwater paradise with our quality products.


        Jag kör en variant så jag hoppas att det ska funka, men om det inte gör det så hoppas jag att någon av de tre andra honorna med rom kläcker sina.

        Kommentar

        • Jessa
          • September 2003
          • 454

          #5
          Det gick åt skogen, rommen möglade eller något, de var täckta av ett konstigt slem när jag kom hem från jobbet igår.
          Jag hade troligen inte fått bort allt av den döda honan men jag var bara tvungen att försöka.

          Bättre lycka nästa gång

          Kommentar

          Arbetssätt...