Min lilla Snövit

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Katharina
    • December 2006
    • 4045

    Min lilla Snövit

    Jag får ju ingen respons på uppvisningen av min fina fröken så nu måste jag lägga upp en egen tråd och se om ni sover!!!

    Vuxna till vänster och 1 cm Posthorn till höger. Bror och syster på stocken är 3-4 mm..
    Patsuu säger att han tror att det är en snövit!!!!!!!!!!!!!!!

    Bifogade miniatyrer
    Ha dé bäst... Tina
  • Jessa
    • September 2003
    • 454

    #2
    Den är jätte söt, var rädd om den!

    Kommentar

    • Dysnomia
      • April 2004
      • 1692

      #3
      Jättefin!!
      Skånetös i Dalarna
      MIN ZOON!

      Kommentar

      • Katharina
        • December 2006
        • 4045

        #4
        Ursprungligen postat av Jessa
        Den är jätte söt, var rädd om den!
        Ja... Man får nästan panik.. Jag har ju beställt en ny pump men den har ju inte kommit ännu...

        Bilden var ju bättre på andra tråden, från c till a räkor, men man ser ju iaf att den är riktigt vit!! Jag såg 2 st på nyårsafton så det kan vara en till... Hoppas de klarar sig...
        Ha dé bäst... Tina

        Kommentar

        • Katharina
          • December 2006
          • 4045

          #5
          Snövit har behagat att göra ett nytt framträdande till publikens lycka...

          Jag ser ett antal bebisar i karet nu så jag hoppas att förhållandena börjar att bli bättre om än inte perfekta än..
          Min sambo var sååå taskig och lurade mig att den nya, bra pumpen hade kommit Han får nog sova i garaget i natt..
          Ha dé bäst... Tina

          Kommentar

          • Annaica
            • February 2006
            • 1177

            #6
            Riktigt snygg!
            Räkbiten


            Kommentar

            • peterhaack
              • November 2004
              • 1752

              #7
              Riktigt Fin Katharina GRATTIS!
              Siten där alla plantor växer PlantSwap!

              Kommentar

              • Katharina
                • December 2006
                • 4045

                #8
                Ursprungligen postat av Annaica
                Riktigt snygg!
                Ursprungligen postat av peterhaack
                Riktigt Fin Katharina GRATTIS!
                Tack... Nu räknade jag lätt till 20 bebisar så då finns det ju minst det dubbla... Jag ska kolla mina vattenvärden i morgon och rapportera hur det ser ut nu jämfört med hur det såg ut när japanbebisarna inte klarade sig..

                Snövit är iaf framme en hel del nu... Sedan kryper den in i roten och syns inte alls... Det är farligt med de där trärötterna.. Man får aldrig ta upp någon ur räkkaret utan att ha den i hink först.. Det är fullt med räkor i alla sprickor..
                Ha dé bäst... Tina

                Kommentar

                • Knyttet
                  • December 2006
                  • 646

                  #9
                  Åh vad jag blev räk-sugen nu. Häftigt med en vit, är det en CR?
                  min zoon: http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=849877

                  Kommentar

                  • Katharina
                    • December 2006
                    • 4045

                    #10
                    Ursprungligen postat av Knyttet
                    Åh vad jag blev räk-sugen nu. Häftigt med en vit, är det en CR?
                    Ja syskonet sitter bredvid, och vad jag förstår så finns det ingen fler helvit i Sverige?! Patsuu har en med röd panna och Peterhaack har en Golden, Gyllene..
                    Den har varit framme nu i flera dagar...

                    Har du sett de blå pärlorna.. alltså blå White Pearl...Jag tror att de hette Blue Pearl!? Superfina!!!
                    Ha dé bäst... Tina

                    Kommentar

                    • evus
                      • September 2006
                      • 729

                      #11
                      Ursprungligen postat av Katharina
                      Ja syskonet sitter bredvid, och vad jag förstår så finns det ingen fler helvit i Sverige?! Patsuu har en med röd panna och Peterhaack har en Golden, Gyllene..
                      Den har varit framme nu i flera dagar...

                      Har du sett de blå pärlorna.. alltså blå White Pearl...Jag tror att de hette Blue Pearl!? Superfina!!!

                      Har en sändning av blå pärlor pg i skrivande stund. Du får väl komma och titta
                      This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.

                      Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klart

                      Kommentar

                      • peterhaack
                        • November 2004
                        • 1752

                        #12
                        Ursprungligen postat av Katharina
                        Ja syskonet sitter bredvid, och vad jag förstår så finns det ingen fler helvit i Sverige?! Patsuu har en med röd panna och Peterhaack har en Golden, Gyllene..
                        Pearl!? Superfina!!!
                        Nja jag har nog 13 st totalt och de i källaren de är lika vita som din =O)

                        och den här uppe http://www.haack.se/White/100_7834ring.jpg
                        Siten där alla plantor växer PlantSwap!

                        Kommentar

                        • Katharina
                          • December 2006
                          • 4045

                          #13
                          Ursprungligen postat av peterhaack
                          Nja jag har nog 13 st totalt och de i källaren de är lika vita som din =O)

                          och den här uppe http://www.haack.se/White/100_7834ring.jpg
                          Nää... Dumma dig.. har du gömt undan små snövitar??? utan att visa här!!!! Ja, ja.. Attans kul är det iaf...
                          Jag ska skaffa medlemsskap så att jag kan lägga upp bilder... Jag är ju inte riktigt säker på att den blir helt snövit än.. Det är svårt att se ordentligt..
                          Ha dé bäst... Tina

                          Kommentar

                          • Katharina
                            • December 2006
                            • 4045

                            #14
                            Ursprungligen postat av evus
                            Har en sändning av blå pärlor pg i skrivande stund. Du får väl komma och titta
                            Ja, visst gick WP att ha med Crystal?!
                            Hur mycket ska du ha för dem?? Men först hade jag tänkt att köpa Crystal Black, min karl blir nog knäpp snart..

                            Men jag kommer gärna och tittar.. Jag är ledig till på torsdag men i morgon är jag fullbokad... Gamla räkkaret ska byta sand...

                            Nu har jag lagt in om goldmember.. så snart kan jag också lägga upp bilder.. Fast ni får hjälpa mig hur man gör
                            Senast redigerad av Katharina; 14 January 2008, 21:03.
                            Ha dé bäst... Tina

                            Kommentar

                            • evus
                              • September 2006
                              • 729

                              #15
                              Ursprungligen postat av Katharina
                              Ja, visst gick WP att ha med Crystal?!
                              Hur mycket ska du ha för dem?? Men först hade jag tänkt att köpa Crystal Black, min karl blir nog knäpp snart..

                              Men jag kommer gärna och tittar.. Jag är ledig till på torsdag men i morgon är jag fullbokad... Gamla räkkaret ska byta sand...
                              Ok, men de har inte anlänt till gamla Svedala än. Kommer i slutet av denna vecka eller i början av nästa
                              This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.

                              Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klart

                              Kommentar

                              Arbetssätt...