Härmapor...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Katharina
    • December 2006
    • 4045

    Härmapor...

    Mina svenska Crystal har fått starkare färger sedan jag stoppade ner några japaner!!!!!!!!!!!

    När Evus och jag hade fått hem våra japaner så ville jag inte satsa allt på ett kort och stoppa alla japaner i det nya karet, om något skulle hända, så jag stoppade ner 3 stycken bland mina svenska... De har gått där nu i ca 2 månader och nu är vi säkra på att flera av de svenska har börjat att likna japanerna!!!

    De har mer bräckt i det vita än japanerna har men det har blivit vitare och det röda har blivit rödare... Inte på alla men flera är lätt att ta för en japan om man inte ser japanerna bredvid!!!

    Teckningen är ju någon form av kommunikation, dräktiga honor och den dominanta hannen brukar ju vara jätteröda... Kan det vara så att de tar intryck av varandra???
    Ha dé bäst... Tina
  • Mamma Mia
    • December 2004
    • 2504

    #2
    Låter helt otroligt! Har du bilder? Jag har ju fem av er sändning här hemma men de bor för sig själva... kanske man ska stoppa ner några av de andra CR hos dem...
    Always look at the bright side of life

    Kommentar

    • Katharina
      • December 2006
      • 4045

      #3
      Åhh, jag är jättedålig på att ta kort...

      Ursprungligen postat av Mamma Mia
      Låter helt otroligt! Har du bilder? Jag har ju fem av er sändning här hemma men de bor för sig själva... kanske man ska stoppa ner några av de andra CR hos dem...
      Jag har plockat ut den lilla hannen och en hona som har släppt sin rom.. Letar frenetiskt efter microbebisar Men jag tror att jag ska låta den stora hannen gå kvar bland de svenska och plocka ut alla andra vuxna hannar så att japanen får para alla de svenska honorna...

      Men jag tror att jag bara har 3 japanska honor och att de andra 8 är hannar så jag har ju gott om killar

      Speciellt är de räklingarna som har färgat ut mer, de som är precis under 1 cm, men vi har även sett det på några större...
      Ha dé bäst... Tina

      Kommentar

      Arbetssätt...