white crystal red shrimps SSS grade

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Limia1
    • December 2006
    • 325

    #16
    Ursprungligen postat av peterhaack
    Jag alltså jag skall importera för mitt egna nöjes skull men inte importera för att sälja rakt av...

    Jag hoppas kunna få räkbebisar av dem och av dem kanske man kan avyttra via försäljning men priset lär ju inte vara 75$ + direkt.... =O)
    Ok !

    Tyckte faktiskt det lät lite som om du trodde att du skulle snubbla över dem runt någon hörna, en vacker dag bara .

    Har du hittat något bra ställe att köpa dem från ?.

    Kommentar

    • Limia1
      • December 2006
      • 325

      #17
      Ursprungligen postat av Paatsu
      Man kanske har tur och hittar någon butik som får in någorlunda fina som Pito fick in.

      Denna såg jag i A-lagret och försäljaren lyckades fiska upp den till mig bland alla räkor.

      Jätte söt, men den är rätt liten eller ?.

      Mina räklingar är också sådär tjusiga nu när de är små, men jag misstänker att de blir mer lika sina föräldrar när de växer till sig. De flesta av mina CR kommer också från A-lagret.

      Däremot så är mina Crystal Black, mycket bättre tecknade, med mer vitt än mina CR. Så jag tror det kan vara idé för den avelsintresserade att leta rätt på de bästa Crystal Black man kan hitta i butikerna och para in dem på sina bästa CR.

      En rolig utmaning och billigare för den som gillar lite spänning.

      MVH/Anita

      Kommentar

      • j@nne
        • September 2008
        • 71

        #18
        Hehe! hittade den här gamla tråden, det var tider det och ändå är det bara lite mer än 3 år sedan.
        Gillar ditt nick här Johnny
        There be shrimp!
        www.shrimpzone.com

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #19
          Andra tider ja, och detta är bara tre och ett halvt år sedan...
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          Arbetssätt...