Räkor och sniglar i London

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • peterhaack
    • November 2004
    • 1752

    Räkor och sniglar i London

    Ngn som vet en butik i london eller kanske rent av en onlinebutik i london som har räkor och sniglar i sitt sortiment??
    Siten där alla plantor växer PlantSwap!
  • Paatsu
    • December 2006
    • 294

    #2
    Här säljer de snäckor


    Den här säljer bla Crystal red och snäckor
    Aquarium Plants are shipped throughout the UK in record time with most orders being dispatched the same working day (Monday to Friday). Delivery is fast and all plants are in stock. Expert help is always at hand so if you're having any troubles with your plants and need a bit of support, we're only a click away.
    Redbee.se » // Johnny

    Kommentar

    • evus
      • September 2006
      • 729

      #3
      Jag är också på väg till London nästa vecka men jag tror att det är hopplöst att få räkor genom säkerhetskontrollen på Heatrow.

      När jag var där i november fick jag tom ta av mig skorna (tur att jag inte hade räkor där ) på flygplatsen.
      This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.

      Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klart

      Kommentar

      • peterhaack
        • November 2004
        • 1752

        #4
        Min bror bor där så jag tänkte han kanske kunde ordna ngt skoj... och han skall bila hit så det är lugnt.. Kanske

        Tack för länkarna..
        Siten där alla plantor växer PlantSwap!

        Kommentar

        • tummen
          • March 2005
          • 5199

          #5
          Ursprungligen postat av peterhaack
          Min bror bor där så jag tänkte han kanske kunde ordna ngt skoj... och han skall bila hit så det är lugnt.. Kanske

          Tack för länkarna..
          LYCKLIGA DU........
          Thomas "tummen" Wallén

          Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

          Kommentar

          Arbetssätt...