urk! va rälitt !!!!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • rödtoppen
    • June 2006
    • 3148

    urk! va rälitt !!!!!!

    Jag skulle ta bort lite snäckor (inte mina äpplesnäckor) som jag har fått med mina växter, sagt och gjort jag började plocka dem när jag helt plötsligt hade skalet (från en snigel) i handen och själva snigeln satt kvar på glaset . Va äckligt, det är första gången det har hänt mig.
    / dtoppen /
  • andreassofus
    • November 2005
    • 5643

    #2
    stacksrs lilla snäcka
    Mvh Andreas
    min zoon
    msn adress

    Kommentar

    • MagicFingers
      • November 2003
      • 3136

      #3
      Ursprungligen postat av rödtoppen
      Jag skulle ta bort lite snäckor (inte mina äpplesnäckor) som jag har fått med mina växter, sagt och gjort jag började plocka dem när jag helt plötsligt hade skalet (från en snigel) i handen och själva snigeln satt kvar på glaset . Va äckligt, det är första gången det har hänt mig.
      schyst, da hus och hem från ahn bara, gör det gör det!.
      tänk om han inte ville flytte, men det struntar du och bara drar bort hemmet för han,,,. nej uchs och fy..., ytterligare en satckars hemlös snigel nu då...
      Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

      Nunc Est Bibendum

      Kommentar

      • Lenmar
        • February 2004
        • 6154

        #4
        Ursprungligen postat av MagicFingers
        schyst, da hus och hem från ahn bara, gör det gör det!.
        tänk om han inte ville flytte, men det struntar du och bara drar bort hemmet för han,,,. nej uchs och fy..., ytterligare en satckars hemlös snigel nu då...
        Nämen Magic.... Har du skadat fingrarna nu?? Eller är det Dr Alban som skriver?
        Goa hälsningar, Maria Min hemsida
        Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

        Kommentar

        • sockerconny
          • October 2004
          • 2349

          #5
          Ursprungligen postat av Lenmar
          Nämen Magic.... Har du skadat fingrarna nu?? Eller är det Dr Alban som skriver?
          *asg*

          Kommentar

          Arbetssätt...