Jag minns att när jag var liten (MYCKET länge sedan ) var det himla poppis med eremitkräftor. Inte sett skymten av sådant numera. Vet någon om det finns att få tag på?
...från vad jaghar settså finnsdomlite överallt. "ort : söder" står det på dig. bordeju iafvara stockholm och jarharsettdom i flera akvarieaffärer runtomkring. kista hadeett parstyckernärjag vardärsenast.
ursäkta för hur jag skriver, tbordet ärintevaddeten gång var.
...från vad jaghar settså finnsdomlite överallt. "ort : söder" står det på dig. bordeju iafvara stockholm och jarharsettdom i flera akvarieaffärer runtomkring. kista hadeett parstyckernärjag vardärsenast.
// SeanChai
Trådlöst va?
slagpåse kanske
kan ju ta gulasidorna och leta upp zooaffärer och ringa å fråga.
// SeanChai
min prognos är kvaddad space tangent!
eremit kräftor har jag sett jätte många smo har (om du syftar på salt) sötvattens eremiter har jag inte sett eller har jag missat nått?
Min Zoon250l Terrarium 250l Akvarium Phelsuma Madagascariensis Kochi 1.1 Måste skaffa mig fler djur!
där jag såg kräftornasåvardet i samma kar somdom hadesötvattensdjur så jag skulletroattkräftorna också var sötvattens =)
...visst harjagslagitpå tbordet lite dåoch då.var ju spelberoende innan jag börjademedfiskar. men "spacen"kom helt plötsligt, grymtstörande. kan troatt detärstörandeför dom som försöker läsa också =)
...visst harjagslagitpå tbordet lite dåoch då.var ju spelberoende innan jag börjademedfiskar. men "spacen"kom helt plötsligt, grymtstörande. kan troatt detärstörandeför dom som försöker läsa också =)
kan inte säga att de är direkt svårt å läsa men känner igen de där med spel.
köper aldrig tangentbord dyrare än 125kr själv och har en extra liggandes som dock är full av päronsaft haha.
Tastyfish praktbotiorna såg helgoa ut.
finns det nån internetaffär som har eremitkräftor uppe ?
ingen aning om eremiterna raven men tack för kommentaren .
ska lägga upp mer feeding frenzy bilder .
nån som vet hur man blir av med brunalger/rödalger? ser ut som om ja får det på alla rutor. ska jag släcka ner karet 2 dygn eller vad det var?
Min Zoon250l Terrarium 250l Akvarium Phelsuma Madagascariensis Kochi 1.1 Måste skaffa mig fler djur!
där jag såg kräftornasåvardet i samma kar somdom hadesötvattensdjur så jag skulletroattkräftorna också var sötvattens =)
// SeanChai
Testat att byta saken som registerar nedtryckningarna mot tex pause- eller scroll lock-knappen eller någon annan som man använder lika ofta?
Martin Heljedal
They can kill us. But they can't eat us, that's against the law.
ralp du vill inte se våra pm typ 2 sidor med "quotes" endå raderar jag dom varannan dag men pmen har avtagit lite nu när vi kommit över några detaljer om räkkar och han har gett mig tips .
tycker zoopet ska ha sin egen chatt !
Åter till eremitkräftorna Jag hittade faktiskt några igår på Mammut zoo, som jag "råkade" gå förbi... Blev lite fundersam dock... De eremitkräftor jag träffat på i det vilda ligger ju oftast i vattenbrynet och spolas omkring och har det mysigt. De som jag såg i affären hade ett torrt terrarium med en vattenskål Finns det månne olika sorter av eremitkräftor, såna som vill bada i saltvatten och såna som inte? Såvitt jag minns från min tid i Malaysia så DOG de av sötvatten.
Kommentar