Röd amano?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nitra98
    • June 2005
    • 1987

    Röd amano?

    Hmm, det här verkar lite mystiskt, en av mina fem amanos drar liksom mot rosa-röd medans de andra såklart är helt bleka och färglösa. Hur kommer det sig, någon som vet? Tror inte det är någon annan sort eftersom de i övrigt ser precis likadana ut och dessutom parade sig en av hannarna med henne idag. (Eller "leker" de, som fiskar?) Har för övrigt börjat med mäsk-co2 i det karet igår...(Alla mina växter bubblar, jippi!) Kan det ha betydelse för färgen på amano?
    Hoppas på svar från vem som helst med åsikter!
    Min zoon
  • DjHypnoz
    • March 2004
    • 162

    #2
    den kanske är på g att bli kokad

    kollat värmen ? *ironi*
    För er som är intresserade eller nyfikna på Kampfiskar, besök gärna www.kampfisk.se Sveriges största kampfiskforum! © 2012

    Kommentar

    • Nitra98
      • June 2005
      • 1987

      #3
      *gapskrattar* Tack för "hjälpen" hörru!
      Min zoon

      Kommentar

      • DjHypnoz
        • March 2004
        • 162

        #4
        Ursprungligen postat av Nitra98
        *gapskrattar* Tack för "hjälpen" hörru!
        Lungt, skickar faktura...

        ps. hur länge parade dom sig? hade ju varit kul att se asså.. men sån tur lär man väl inte få ..
        För er som är intresserade eller nyfikna på Kampfiskar, besök gärna www.kampfisk.se Sveriges största kampfiskforum! © 2012

        Kommentar

        • Nitra98
          • June 2005
          • 1987

          #5
          Vet tyvärr inte, antingen störde jag eller så var det redan klart när jag kom in i rummet...Såg att hanen satt/klättrade på honan men han gick av alldeles efter jag kom in...
          Min zoon

          Kommentar

          Arbetssätt...