Köpa algätande räkor

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fredrikakesson
    • November 2003
    • 1363

Köpa algätande räkor

Vart kan man köpa såna i stockholm?Har inte hittat det någonstans har lagret eller Leasing i sumpan??
    Fredrik
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

Ja, och ja. Dessutom praktiskt taget varenda annan zooaffär, t.ex. Tyresö zoo.
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

Kommentar

• limpus
      • December 2003
      • 288

arken i handen har dom me

Kommentar

• peppito
        • December 2003
        • 1612

Finns i tyresö och även haninge. Även om de i haninge såg ganska döda ut. (en del i alla fall)
        "du ångrar bara det du inte gjorde"

Kommentar

• fredrikakesson
          • November 2003
          • 1363

Var i tyresö ligger affären.Har läst någon annanstans om att den ska vara bra.Bor ju i farsta så det är ju inte jätte långt att åka
          Fredrik

Kommentar

• peppito
            • December 2003
            • 1612

Den ligger i Tyresö centrum. De flesta bussar går dit. Värt ett besök. kommer du dit kan du bara titta kartan i centrumet så hittar du den. Annars så ligger den nära H&M och kina-resturangen

Kommentar

• fredrikakesson
              • November 2003
              • 1363

OK.Får ta bilen och åka en sväng imorn.Du vet inte om dom har söndags öppet???
              Fredrik

Kommentar

• peppito
                • December 2003
                • 1612

jag tror det, men jag är osäker. De har bra öppet tider. så jag tror att de har öppet på söndagar. Jag skulle kunna kolla imorgon.

Kommentar

• ViZiR
                  • December 2003
                  • 490

i Farsta centrum btukr dom ha 'amino-räkor' eller något sånt, dom är dock svåra att hitta till eftersom de ligger i utkanten av centrumet.
                  <b><font face="Comic Sans MS"><font color="red">Stor</font id="red"> Kunskap Enligt Mig, <font color="red">Liten</font id="red"> Kunskap Enligt Er!
                  </font id="Comic Sans MS"></b>

Kommentar

Arbetssätt...