Hejsan allihopa, jag funderar på att skaffa ett stort akvarium med några krabbor.
Prioriteten i inlägget är tips på återförsäljare utav akvarie krabbor i Malmö.
Om ni är intresserade så skulle jag gärna ha lite tips eftersom det är första gången jag ger mig in på akvarie området. Gärna tips om vad jag ska börja med och vilka krabbor som är roligast att ha. Helst ska dom kunna umgås med räkor eller malar. Funderar alltså på ett rätt så stort akvarium med gott om plats för strand och sten.
Sammanfattningsvis:
Tips på återförsäljare i Malmö
Värdefulla tips angående prisvärdhet av utrustning
Värdefulla tips angående storlek på akvarie, rätta förhållanden för ökad livslängd på mina krabbor
Saker som ni tycker är väsentliga och viktiga att veta utöver det jag nämnt ovan.
Tack till er allihopa på förhand!
Prioriteten i inlägget är tips på återförsäljare utav akvarie krabbor i Malmö.
Om ni är intresserade så skulle jag gärna ha lite tips eftersom det är första gången jag ger mig in på akvarie området. Gärna tips om vad jag ska börja med och vilka krabbor som är roligast att ha. Helst ska dom kunna umgås med räkor eller malar. Funderar alltså på ett rätt så stort akvarium med gott om plats för strand och sten.
Sammanfattningsvis:
Tips på återförsäljare i Malmö
Värdefulla tips angående prisvärdhet av utrustning
Värdefulla tips angående storlek på akvarie, rätta förhållanden för ökad livslängd på mina krabbor
Saker som ni tycker är väsentliga och viktiga att veta utöver det jag nämnt ovan.
Tack till er allihopa på förhand!
Kommentar