Slamkrypare i stockholm?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kuda
    • April 2012
    • 7

    Slamkrypare i stockholm?

    Hej!
    Jag undrar om någon vet ifall någon butik i stockholmsområdet som kan tänkas ha slamkrypare inne för tillfället?
    Vet att man kan beställa in dem, men jag har nyligen förlorat min slamkrypare i en olycka(RIP) och skulle vilja skaffa en ny så snart som möjligt..
    Vore tacksam för svar!
    Senast redigerad av Kuda; 13 April 2012, 13:31.
  • pikachu

    • December 2007
    • 1189

    #2
    Djurmagasinet i tyresö brukar ha vad jag vet..
    PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

    Kommentar

    • ettfettbranamn
      • December 2010
      • 3424

      #3
      nope.. har inte inne just nu.. men kolla med den tatuerade hårdrockaren på DM i Tyresö om du inte hittar på någon lista.. han har rätt bra känningar för just den typen av grejer.. ormar, spindlar, ödlor, bönsyrsor och har haft slamkrypare i butiken..
      Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

      Normaliseringsprocessen..
      (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

      Kommentar

      • Jens A.
        • March 2007
        • 5026

        #4
        Akvarielaget, kanske?
        Earth first! We´ll screw up the other planets later!

        Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

        Kommentar

        • Kuda
          • April 2012
          • 7

          #5
          Har ringt runt och tyvärr inte hittat nån som har några inne, men jag ska nog fixa lite i akvariet innan jag beställer någon ändå..
          Tack för svar iaf!

          Kommentar

          • Azur
            • March 2003
            • 12946

            #6
            Kolla med Zookompaniet i Arninge, de hade ett gäng när jag var förbi där sist.
            Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

            Kommentar

            Arbetssätt...