flytta ägg?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • doppingen
    • April 2008
    • 1079

    #16
    hej! ja nu idag har jag flyttat å räknat pansarmalynglen å de är 39 st det är väl kanon, har inte fått av dom innan, har bara 2 vuxna så de gav ju verkligen utdelning! kan tillägga att dom är nu 10 dagar å klarar pumpen galant trots den är ganska stark tack sonja å övriga/maria
    MammaMia

    Kommentar

    • felix97
      • May 2007
      • 13

      #17
      ja!!!
      Felix97

      Kommentar

      • Sonja
        • October 2003
        • 7357

        #18
        Vad roligt att det fungerade så bra. Du kommer säkert att få mer lek på Coryna nu när dom börjat.
        Det var ett tag sedan jag hade yngel på dom men jag brukar låta dom gå på ren glasbotten för att dels lätt kunna hålla rent och så att ynglen lätt hittar maten, eller kanske mer så att jag ser att de hittar mat.
        Alltid nyfiken!
        Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

        Kommentar

        • doppingen
          • April 2008
          • 1079

          #19
          ja de har varit på glasbotten men nu har dom flyttat till guppyhotellet med fin sand å de verkar trivas där, hade flyttat 4 i förgår bara för att se de klarar pumpen vilket de gjort, man ser ju redan det är små malar helkul, nu är ancistrusarna på G åxo spännande berättar längre fram hur det går.
          MammaMia

          Kommentar

          • doppingen
            • April 2008
            • 1079

            #20
            hej igen! alla 39 växer så det knakar ingen har dött vad jag sett trots de har ett skyhögt nitritvärde som var då de hamnade i det nya karet. så har det blivit yngel på ancistrusen åxo så nu är det fullt ös i barnkammaren jättekul
            MammaMia

            Kommentar

            Arbetssätt...