beställa mal på måndag :)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #16
    Jepp, och har man sett den IRL vill man ganska gärna ha den! Och några andra med, skulle vilja ha en hanne till min L-183 http://www.planetcatfish.com/catelog...species_id=221 med om jag bara kunde få tag i en.
    Fördelen med just dessa malar är att de är ganska ovanliga, snygga(eller) och överkomliga i pris.
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • streezz88
      • July 2007
      • 529

      #17
      Ursprungligen postat av ansjo
      Jepp, och har man sett den IRL vill man ganska gärna ha den! Och några andra med, skulle vilja ha en hanne till min L-183 http://www.planetcatfish.com/catelog...species_id=221 med om jag bara kunde få tag i en.
      Fördelen med just dessa malar är att de är ganska ovanliga, snygga(eller) och överkomliga i pris.
      fin mal det där...
      vilken/vilka ska jag välja nu då?

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        #18
        Alla.
        Kan du få tag på A.dolichopterus så är det inte något dumt val, en väldigt rent ut sagt skitsnygg mal, lätt att se känsskillnad på, relativt lättlekt men ändå ovanligare än de "vanliga" Ancistrusen.
        Har du sedan sett A.ranunculus så är du såld, en ganska kompakt fulsnygg mal med stora tentakler som skrämmer slag på de flesta aliens!
        Det är skitsvårt att råda vilken mal du ska beställa, utan det beror mycket på vilken malsort du själv gillar och tror dig kunna sköta om.
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • streezz88
          • July 2007
          • 529

          #19
          Ursprungligen postat av ansjo
          Alla.
          Kan du få tag på A.dolichopterus så är det inte något dumt val, en väldigt rent ut sagt skitsnygg mal, lätt att se känsskillnad på, relativt lättlekt men ändå ovanligare än de "vanliga" Ancistrusen.
          Har du sedan sett A.ranunculus så är du såld, en ganska kompakt fulsnygg mal med stora tentakler som skrämmer slag på de flesta aliens!
          Det är skitsvårt att råda vilken mal du ska beställa, utan det beror mycket på vilken malsort du själv gillar och tror dig kunna sköta om.
          dom 4 jag hittat som jag verkligen fastnat för, har jag läst på om. Fick ju låna böcker av snälla vän på fiskavdelningen på affären, så jag har läst på. och blir dom förstora så får jag sälja tillbaka dom till affären eller byta
          Han får dock rådgöramig imorn i vilket val jag väljer

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            #20
            Klokt beslut, och meddela sedan hur det gick.
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • streezz88
              • July 2007
              • 529

              #21
              Ursprungligen postat av ansjo
              Klokt beslut, och meddela sedan hur det gick.
              Men klart jag gör

              Kommentar

              Arbetssätt...