L333

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mazzi
    • October 2006
    • 364

    L333

    Har en L333 i mitt akvarium. Jag fick problem med att mina mittstag släppte i mitt 400l juwel rio akvarium. innan jag fick problem såg jag nästan aldrig malen. Men i väntan på nya orginal mittstag så hade jag akvariet halvfullt med vatten och ganska dålig genomströmning. Hade det så kanske 6veckor då stagen var slut hos tillverkarn. När jag äntligen fick dit nya stag och kunde fylla på akvariet och köra på med ordinare pumpen så är malen alltid framme. Jag vet inte om det är en tillfällighet eller vad det kan bero på!?
    Är mycket glad för L333 är grymt snygg tycker jag!
  • drd
    • March 2004
    • 5586

    #2
    Dom är så snygga så.....har själv 6 st stora + 120+ yngel
    Bifogade filer
    ________________________________________________

    Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

    Kommentar

    • Mazzi
      • October 2006
      • 364

      #3
      Har L007 också och jag tycker att den visar sig allt mer med. Jag har även L66 men den ser jag typ aldrig! Jag har fastnat i malträsket.....spännande fiskar! Funderar på att utöka med diskus! Då blir det malar, kardinaltetror och fjärilsciklider!

      Kommentar

      • Mazzi
        • October 2006
        • 364

        #4
        Ursprungligen postat av Mazzi
        Har L007 också och jag tycker att den visar sig allt mer med. Jag har även L66 men den ser jag typ aldrig! Jag har fastnat i malträsket.....spännande fiskar! Funderar på att utöka med diskus! Då blir det malar, kardinaltetror och fjärilsciklider!
        och diskus

        Kommentar

        Arbetssätt...