Och vad är detta då

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Verbal-slaughter
    • June 2007
    • 272

Och vad är detta då

För filur? Någon som vet? ^^ Mannen i affären sa vad det var men jag va så inne i vad jag skulle köpa efteråt så jag glömde Kommer ihåg att det var en slamätare bara..

(Nystartat akvarium, har därför inte fixat bottenmatierial osv än)

Bilder:
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Kan ladda upp fler ^_^ Berätta gärna vad för erfarenheter ni har av den osv ifall ni orkar det
    Senast redigerad av Verbal-slaughter; 15 June 2007, 00:44.
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

Det är en Synodontis av något slag, är lite dålig på de arterna.
    Har du småfisk i karet så ta en extra bra titt på dessa nu då det är risk att du inte ser dem mer.
    /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentar

• Azur
      • March 2003
      • 12946

Ser ut som en Synodontis ocellifer.
      Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

Kommentar

• Guest

håller med Azur

Kommentar

• Verbal-slaughter
          • June 2007
          • 272

Ursprungligen postat av Azur
          Ser ut som en Synodontis ocellifer.
          ah nog är det den alltid, tackar och ansjo, oroa dej inte.. Bara en massa bjässar i karet ^_^

Kommentar

• ansjo
            • November 2005
            • 29967

Gôtt att höra!
            /Anders

Medlem i NCS - givetvis!

Kommentar

• Verbal-slaughter
              • June 2007
              • 272

Någon som kan berätta lite om den eller någon som har/haft den och orkar dela med sig av sina erfarenheter? Är inte guldmedlem, tänker inte be nån kopiera o klistra in här heller ^^ Men vill gärna veta lite mer...

P.S kollat runt på google men dela gärna med er ändå ju mer info desto bättre

Kommentar

Arbetssätt...