Precis en sådan som jag har. Trodde det var en Peckoltia. Står att den är Woodeater och inte äter så mycket grönt... Jag som trodde jag hade värsta algätaren.
ja skulle vilja förslå en långfenad ancictrus...eller vad den kallas..såg den på en hemsida för bara malar vad den nu hette..hur cool som helst enligt min mening..undrar var man kan få tag på den egentligen
Du behöver inte åka tll kba för att köpa fina malar. Jag såg att butiken på Torp hade L260.or inne igår. 299:-.
Hmm gillar inte butiken på torp. De har sjuka priser. fick betala 200 spänn för 3 guppy och 2 ancistrus som var ca 1,5 cm. Alltså väldigt unga. Nä den butiken kan man inte rekommendera.
Du behöver inte åka tll kba för att köpa fina malar. Jag såg att butiken på Torp hade L260.or inne igår. 299:-.
Hmm gillar inte butiken på torp. De har sjuka priser. fick betala 200 spänn för 3 guppy och 2 ancistrus som var ca 1,5 cm. Alltså väldigt unga. Nä den butiken kan man inte rekommendera.
Man behöver ju inte köpa om man inte vill, ingenting går att sälja om inte någon är villig att betala.
JAg är iallafall nöjd med priserna där.
Beställde nya 177.or och väntar ivrigt på att dom ska komma in
Kommentar