tjena.jag undrar vilken mal ni tycker e bäst i rengöring och annat i akvariet=??
vilken mal e bäst som rengörare tycker ni=???
Kollaps
X
-
Ursprungligen postat av deddetjena.jag undrar vilken mal ni tycker e bäst i rengöring och annat i akvariet=??
Oavsett vilken så är malars roll som rengörare betydligt överdriven - kanske kan de bästa sköta högt räknat 5% - övriga 95% beror på skötseln av akvariet.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt. -
Ursprungligen postat av deddeokey jag menar botten=!!! vilken tycker jag skulle ha köpt=???Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deddeokey tack men kan man ha dem med slöjstärtar=???Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deddeokey men om jag skulle vilja odla med dem vilken e lättast=???Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Ursprungligen postat av deddeokey jag menar botten=!!! vilken tycker jag skulle ha köpt=???Kommentar
-
Min erfarenhet av Slöjstjärtar säger att det knappast kommer att finnas något skräp på botten för nån Corydoras att äta... Jag har lånat ett par Slöjisar från djuraffären för att få bukt med andmatsproblemet i några kar och helt klart så blir det rent från Andmat, trådalger och annat skräp också... tyvärr från allt vad yngel och småfisk heter också....
Städpatrullen i ett Slöjstjärtsakvarium borde nog kunna inskränkas till en Ancistrus som håller efter algerna... om man inte har så stort kar att man kan ha ett stim Siamensis förståss, blir ju mera biotopriktigt...Kommentar
-
Ursprungligen postat av coolom ja inte tånker fel så e sniglar rätt lätt odlade eller har ja fått det om bakfoten då??
Nej det har du väl inte, jag har då inga problem med att få nya små sniglar och mina trivs utmärkt. Tror om jag inte fått det om bakfoten att det måste finnas en hane och hona för dom är inte tvåköniga,för att det ska bli småsniglar.Kommentar
Kommentar