Vintergatans trädmal. Pris? Köpa?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Flykt
    • September 2004
    • 83

    Vintergatans trädmal. Pris? Köpa?

    Hej! Är det nån här som har erfarenhet av vintegatans trädmal? Är även intresserad av jaguarmalen. Vore kul om nån hade nåt mer att berätta om dom än vad man kan läsa om. Är dom dyra, ovanliga?

    MVH/Helena
    http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=275536
    Flykt
  • plizken
    • April 2004
    • 1293

    #2
    Jag har Tatia galaxis (vintegatans trädmal). Det är en fisk som normalt förknippas med nattaktivitet och skygghet. Inte min.. Den jagar runt i hela akvariet när det är matningsdax och jag tror inte det finns något som skrämmer den.

    Otroligt glupsk och växer mycket snabbt. En extrem rovfisk som tar allt som ryms i munnen. Jag har tom, sett den anfalla en 20cm Uaru som är en bastant fisk i jämförelse med den lilla Tatian.

    Mycket trevlig fisk. Roande att titta på när den yrar runt planlöst i ett hiskeligt tempo.

    Den är väl inte direkt ovanlig men den är definitivt inte en vanlig syn på djuraffärer. Dom kan kosta en slant när man väl hittar dom men dom är värd vartenda öre..
    Don't be afraid to try something new. Remember, amateurs built the Ark...Professionals built the Titanic!

    Kommentar

    • Flykt
      • September 2004
      • 83

      #3
      Ursprungligen skickat av plizken
      Jag har Tatia galaxis (vintegatans trädmal). Det är en fisk som normalt förknippas med nattaktivitet och skygghet. Inte min.. Den jagar runt i hela akvariet när det är matningsdax och jag tror inte det finns något som skrämmer den.

      Otroligt glupsk och växer mycket snabbt. En extrem rovfisk som tar allt som ryms i munnen. Jag har tom, sett den anfalla en 20cm Uaru som är en bastant fisk i jämförelse med den lilla Tatian.

      Mycket trevlig fisk. Roande att titta på när den yrar runt planlöst i ett hiskeligt tempo.

      Den är väl inte direkt ovanlig men den är definitivt inte en vanlig syn på djuraffärer. Dom kan kosta en slant när man väl hittar dom men dom är värd vartenda öre..
      Tack för informationen. Kommer du ihåg vad du gav för din? Äter det växter? MVH/Helena
      http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=275536
      Flykt

      Kommentar

      Arbetssätt...