Vad kostar en clown pleco och en Golden Nugget på ett ungefär? Tänkte köpa 1 av varje sort och ha i mitt 160liters juwel akvarium när jag köpt det, ska köpa det vid jul.
Clown pleco och Golden Nugget.
Kollaps
X
-
Vad är "clown pleco" för något?Kommentar
-
-
Akvarielagret i bromma och akvarieleasing är de 2 bästa affärerna i stholmsområdet tycker jag. A-leasing har mäst tanganika och malawi, men även mkt diskus. A-lagret har det mästa av det mästa, dock ganska höga priser.
Mvh Mattias NordfeldtKommentar
-
Ursprungligen postat av mattias89Akvarielagret i bromma och akvarieleasing är de 2 bästa affärerna i stholmsområdet tycker jag. A-leasing har mäst tanganika och malawi, men även mkt diskus. A-lagret har det mästa av det mästa, dock ganska höga priser.
www.akvareleasing.se
www.akvarielagret.se
Vittatan är ingen algätare och tar mycket lite alger men det är en trevlig fisk.Kommentar
-
Har två (antagligen) P. maccus. De är de lataste pleco jag haft men även de envisaste. Smaskar bara algpiller och ska absolut ha dem för sig själva. Attakerar mina ciklider och andra malar som kommer i närheten av pillret. Den ena clownen bor tillsammans med min ena hummer. De slogs ett tag innan de kunde samsas. Men de är riktigt fina pleco, tycker jag!
//CamillaDe sanningar som vi inte vill höra, är nyttigast för oss att lyssna till.Kommentar
Kommentar