Chokladmal

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lipari
    • March 2004
    • 248

    Chokladmal

    Köpte en chokladmal för 70 spänn idag...
    nån som har erfarenhet från denna mal..
    70 spänn..är det dyrt för en chokladmal?
  • Daniel Blom
    • June 2003
    • 1670

    #2
    70 spänn låter helt ok. Men räkna inte med att se nyförvärvet så ofta. Min höll sig gömd en halvår i sträck. Fast på nätterna försvann småtetror hela tiden...
    mvh Daniel
    Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende,
    och framgången är given.
    Samuel Clemens
    Mina bilder

    Kommentar

    • Millie
      • August 2003
      • 293

      #3
      70 kr låter helt ok, jag har sett dem i affärer för det dubbla priset...

      Min egen chokladmal höll sig också gömd länge -- de tre första månaderna såg jag den knappt en enda gång. Men sedan var det som att den släppte loss, för numera ligger den alltid framme hela dagarna. Det kändes väldigt skönt när den började komma fram, för det var ju litet trist att ha köpt en fisk som jag aldrig såg till...

      Kommentar

      • nilssonnet
        • January 2004
        • 603

        #4
        Jag köpte min för 98:-, tråkigare fisk får man leta efter. Hade en för några år sen, som var framme och käkade av pansarmalarnas bottentabletter, men denna här ligger bara i en rot och surar, kommer inte alltid fram vid matning, så ibland är det veckor mellan jag ser den. Men en sak som är fräck med den, är att det är den enda fisk jag har haft som har gett ljud ifrån sig! :o)
        Na klar!

        Kommentar

        • Matnil
          • October 2003
          • 464

          #5
          jag gav 40kr för min, ser den aldrig, men den gör vad den ska, knycker yngel för mina P.Dovii. Den är en lysande yngeltjuv, tog nästan hela förra kullen på några dagar och då är Dovii ändå ganska bra på att vakta sina yngel!

          Kommentar

          • Lenmar
            • February 2004
            • 6154

            #6
            45 kr, gbg. // Jenny
            Goa hälsningar, Maria Min hemsida
            Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

            Kommentar

            Arbetssätt...