Aggressiv pleco?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Juni
    • February 2014
    • 613

    Aggressiv pleco?

    Min mal har fått spel och har gett sig på två andra malar och stressat ihjäl dem. Har skaffat Discus och vill inte att "Draken" ska stressa dem. Ska en pleco kunna gå ihop med diskus eller hur veter det? Har möjlighet att lämna honom imorgon men han är väldigt fin och jag skulle vilja ha kvar den men inte på bekostnad av diskusen. Vad säger ni?
    Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Fiskar är individer och visst kan plecos bli rätt argsinta och det är svårt att göra något åt detta
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Juni
      • February 2014
      • 613

      #3
      Han fick åka tåg till brorsans akvarium, hoppas han passar bättre där. Jag måste lära mig att inte bli så fäst vid individerna. Jag har samma problem varje gång någon dör eller måste flytta.
      Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.

      Kommentar

      Arbetssätt...