chokladmalar...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Roy Keane
    • May 2003
    • 33

    chokladmalar...

    Hur vanliga är chokladmalar?...man ser dem inte i varje affär direkt....inte var jag bor åtminståne.

    Har 2 stycken själv!
    Roy Keane
  • Millie
    • August 2003
    • 293

    #2
    Vet inte hur vanliga de är rent allmänt, men i Stockholm har jag sett massor med chokladmalar i flera affärer den senaste tiden, och otroligt billiga dessutom. Det är som om någon har slumpat ut ett enormt parti på marknaden och sett till att priserna dumpats... Vet inte riktigt om efterfrågan verkligen är så stor...

    Själv har jag en choko i alla fall!

    Kommentar

    • Niina
      • April 2003
      • 229

      #3
      Jag har inte sett så många i affären, möjligtvis bara den prickiga men inte den randiga. Jag har 3 st randiga som jag köpte för 9 år sen och sen dess har jag bara sett 1 för 8 år sen. Vill så gärna ha fler så jag tjatar på han jag brukar köpa fiskar av att ta hem sånna, så förhoppningsvis får han hem några snart

      Kommentar

      • Mattias Andersson
        • March 2003
        • 826

        #4
        Var inne på din zoon och kollade, den som du har på bilden verkar vara samma som jag har.
        Är skillnaderna stora gentemot den prickiga??
        Här neråt (Halmstad och söder) så verkar den inte vara så vanlig men sist jag var i götet t.ex så hasde iallafall trop fullt av den...

        har 3 st

        Kommentar

        • Niina
          • April 2003
          • 229

          #5
          Jag tror inte det är så stor skillnad mellan den prickiga och randiga. Jag tror bara att det är färgen som skiljer.
          Jag tycker att den randiga ser mer spännande ut och jag kan inte säga varför jag just gillar denna malen, den är helt enkelt underbar
          Jag har märkt att Halmstad inte har några sånna, har alltid kollat efter sånna när man besökt akvarieaffärerna. Trist att det ska vara så!

          Kommentar

          Arbetssätt...