Panaque Suttoni

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #76
    Ursprungligen postat av Freke
    Å skit samma pallar inte med detta mer.. Ha det bra. Hoppas ni gillade bilderna iaf
    Nej det måste vara jobbigt för dig när du tycker det är helt OK att mordhota folk.
    Så om jag skulle bli överkörd av en bil framöver så vet ni i alla fall av vem.

    Även om du nu har ändrat i ditt inlägg och tagit bort ditt mordhot på mig
    Senast redigerad av Kjell Fohrman; 08 March 2010, 07:55.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • ante1981
      • January 2010
      • 22

      #77
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Nej det måste vara jobbigt för dig när du tycker det är helt OK att mordhota folk.
      Så om jag skulle bli överkörd av en bil framöver så vet ni i alla fall av vem.

      Även om du nu har ändrat i ditt inlägg och tagit bort ditt mordhot på mig
      Men URK... lägg ner... håller med om att det sagts en MASSA dumma saker som inte borde sagts... men du som sk moderator, hade lätt kunnat lösa detta genom att låsa eller ta bort tråden istället för att föra diskutionen vidare... har anmält mig för att bli guldmedlem, men när det blir såhär har man ju ingen direkt lust...

      SLUT PÅ TRÅKIGHETER ... NU... annars blir det rumsarest utan zoopet på en vecka minst!!!!
      detta gäller alla...

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        #78
        Ursprungligen postat av ante1981
        Men URK... lägg ner... håller med om att det sagts en MASSA dumma saker som inte borde sagts... men du som sk moderator, hade lätt kunnat lösa detta genom att låsa eller ta bort tråden istället för att föra diskutionen vidare... har anmält mig för att bli guldmedlem, men när det blir såhär har man ju ingen direkt lust...

        SLUT PÅ TRÅKIGHETER ... NU... annars blir det rumsarest utan zoopet på en vecka minst!!!!
        detta gäller alla...
        Äh, bry dig inte.
        Detta är en tråd som ballat ur och de är tack och lov ganska sällsynta turligt nog. Det är bara att strunta i att klicka på den tråden om man upptäcker att det handlar om saker som man inte riktigt gillar, utan läsa de som intresserar en.
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • Ove.P
          • March 2007
          • 168

          #79
          Någon moderator skulle ju kunna "städa" tråden och ta bort allt som inte har med rubriken att göra, så blir det riktigt trevligt att läsa, den handlar faktiskt om riktigt unika och fina firrar
          www.ciklid.org

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #80
            Men URK... lägg ner... håller med om att det sagts en MASSA dumma saker som inte borde sagts... men du som sk moderator, hade lätt kunnat lösa detta genom att låsa eller ta bort tråden istället för att föra diskutionen vidare... har anmält mig för att bli guldmedlem, men när det blir såhär har man ju ingen direkt lust...

            SLUT PÅ TRÅKIGHETER ... NU... annars blir det rumsarest utan zoopet på en vecka minst!!!!
            detta gäller alla...
            Någon moderator skulle ju kunna "städa" tråden och ta bort allt som inte har med rubriken att göra, så blir det riktigt trevligt att läsa, den handlar faktiskt om riktigt unika och fina firrar
            Trots allt så kan i alla fall inte jag bara strunta i mordhot mot mig, att nästa alla Zoopetare idiotförklaras osv och allt pga av att jag tog bort en annons i tråden. Hade dessa angrepp här i forumet så hade de raderats direkt men så funkar det inte i andra forum

            Men som sagt - tycker också att vi skall hålla oss till ämnet
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...