Ancistrus i all ära men finns det "snyggare"..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pyrro
    • March 2003
    • 73

    #16
    jag har en nigrolieatus,,hade 2 st små men nu har jag ett exemplar som bärmar sig 25 cm strecket..den största jag har sett))Man ser ofta stora gibbis..och personligen tycker jag dom är en av dom vackrare..fast det är alltid svårt att säga vad som är snyggt..har 4 l046 oxå..men det går inte att jämföra tror jag ))LDA33 är ochså vackra..samma sak med L075..sen finns det ju mer ..listan kan göras lång..sturisomer är ju vackra på sitt sätt...fast jag skulle vilja komma över 1 L025..fan vad läckra....

    mvh stefan...

    snygg.snäll o go
    Catfish4ever
    500 med 4 st Syntodontis petricola Vf och 1 hane 3 honor Altolamprologus compressiceps"Kigoma"Vf
    8 st Callochromis macrops "Stappersi Tanzania" och 8 st
    Paracyprichromis nigripinnis,Fast antalet ska utökas både Petricola ,nigripinnis till 8 resp 20.
    Samt att karet ska fyllas med BTN moduler.

    Allt jag säger är endast min personliga åsikt som privatperson och hobby-akvarist, ingenting annat!!(lånat med tillstånd)

    Kommentar

    • Karon
      • January 2002
      • 3170

      #17
      Han har en redig bit på Amazon, synd bara att de skall kosta så mycket pengar.
      Dä årner sä allti, å jör dä int dä så kvetter dä !

      Kommentar

      • zingo_boy
        • August 2002
        • 983

        #18
        asså, jag fattar inte att folk köper fisar som redan är fullstora och kostar lika mycke som ett litet akvarium. då är de väl bättre att skaffa en liten billig en, och sen låta den växa upp.ö

        *snyft*

        Kommentar

        • Karon
          • January 2002
          • 3170

          #19
          Det finns dom som kan lägga ut kanske 10.000-20.000, och kanske mer ändå, på en enda firre, så visst finns det en marknad för extraordinära fiskar.
          Dä årner sä allti, å jör dä int dä så kvetter dä !

          Kommentar

          • JR
            • April 2003
            • 2112

            #20
            Jag har en gibbiceps i mitt 160 liter akvarie..den är bara 8 cm tror jag, men det finns inte en alg så långt ögat kan nå.. och den är igång båda dag & natt.. vilar lite när den känner för det bara..!!
            hur kul som helst & underbart vacker.. blir dock jätte stor =(

            160L Eldstjärt praktboia & guppy
            110L segelmolly neontetra & kardinaltetra
            50L zebraciklider + yngel
            45L guppyyngel & segelmolly yngel
            --== Kan man inte fiska upp dem får man odla dem ==--
            http://www.skip.informatik.gu.se/~jr/akvarium/

            Kommentar

            • zingo_boy
              • August 2002
              • 983

              #21
              min är typ 14 cm lång, och äter bara alger på natten! sen sitter han och mjäkar bakom en rot.

              *snyft*

              Kommentar

              Arbetssätt...