Chatta i morgon (Torsdag)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Allx
    • March 2002
    • 81

    Chatta i morgon (Torsdag)

    Det skulle vara roligt om alla som har tid kunde komma in och chatta ett tag.
    Idag så var det bara jag och Frontosan som var inne.
    Tiden i morgon runt 18,00

    Alex
    MVH/Alex
  • imported_n/a
    • February 2002
    • 85

    #2
    Jag vet inte om jag e hemma då men om ja e det som kommer jag!!!!

    <u>Med vänliga hälsningar:</u> <font color=orange>~Dennis~</font id=orange>

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Angående Chatt-inlägg:
      Tycker att det är en bra idé att ha ett upprop för chatt här på forumet annars är väl inte chansen så stor att träffa på någon om man slumpmässigt går in.
      För att det hela skall bli lite mer organiserat så föreslår jag följande.
      1/ Om man vill att chatten skall behandla ett specifikt ämne som t.ex. Amerikanska ciklider (som här) så skriver man inlägget på den avdelningen, men då skall också chatten röra sig om det ämnet.
      2/ Vill man ha en mer allmänn chatt om "allt akvarifiskrelaterat mellan himmel och jord" då lägger man in chattinfon under avdelningen "Allmänna frågor" - "Övrigt".
      3/ Den som sammankallar till en debatt skall också se till att vara närvarande. Inte som igår, då det var ett upprop och sedan dök inte den som tagit initiativet upp. Då kommer de som vill delta att ganska fort tröttna. Om man av någon anledning inte kan, har man också ansvaret för att också blåsa av den.
      4/ Det är ju bra, men inte nödvändigt, att de som kan tänka sig att delta nämner det på forumet.
      Om man inte kan vara med eller ännu inte vet om man kan vara med finns det definitivt ingen anledning att skriva ett inlägg om detta. Tänk om alla som INTE kan vara med skulle skriva ett inlägg om detta!!! Vi har väl ca 500 besökare per dag så om 10 kan vara med så skulle 490 skriva ett inlägg om att de inte kante var med, lite onödigt eller hur.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell


      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Allx
        • March 2002
        • 81

        #4
        Jag skrev här för att jag trode alla som skrev här var lite intresserade av amerikanska ciklider. Jag ville ha en chatt om amerikanskaciklider.

        Alex
        MVH/Alex

        Kommentar

        • imported_n/a
          • February 2002
          • 85

          #5
          Jag är en amatör så jag håller inte på med ciklider precis men det skulle va kul om nån skulle vilja prata om Platy och Tetror om nån vill det så skriv till min adress eller här på forummet.

          <u>Med vänliga hälsningar:</u> <font color=orange>~Dennis~</font id=orange>

          Kommentar

          Arbetssätt...