Har någon Yellow Sun diskus?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Thomas&Anna
    • January 2006
    • 1030

    Har någon Yellow Sun diskus?

    Jag köpte mig en ny diskus igår Yellow sun.Enligt bild skall den bli gul men min ser ut som en marlboro red,den är liten just nu ungefär som en fem krona.Kommer den att färga ut till gult?Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av Yellow sun.Den kommer från en tysk odlare Diskus Markt.

    Thomas
    Thomas & Anna

    www.annaothomas.com
  • kaj.p
    • June 2002
    • 2952

    #2
    Ursprungligen postat av Thomas&Anna
    Jag köpte mig en ny diskus igår Yellow sun.Enligt bild skall den bli gul men min ser ut som en marlboro red,den är liten just nu ungefär som en fem krona.Kommer den att färga ut till gult?Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av Yellow sun.Den kommer från en tysk odlare Diskus Markt.

    Thomas
    Yellow sun är en pidgeonvariant och det är även marlboro red. Det är alltid svårt att säga hur små fiskar färgar ut. Men jag har svårt o tro att den skall bli gulare det är nog snarare tvärt om. Vatten, foder etc gör tyvärr ofta gula diskus oranga.
    Nordiska Diskus Sällskapet
    Hallandsakvaristerna
    BAK Gcg Maf NCS

    Kommentar

    • Verbal-slaughter
      • June 2007
      • 272

      #3
      Ursprungligen postat av Thomas&Anna
      Jag köpte mig en ny diskus igår Yellow sun.Enligt bild skall den bli gul men min ser ut som en marlboro red,den är liten just nu ungefär som en fem krona.Kommer den att färga ut till gult?Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av Yellow sun.Den kommer från en tysk odlare Diskus Markt.

      Thomas
      Går det ens att se vad det e för diskus när den e så liten? ifall den e RÖD så ere nog fel... Men lutar den lite mot gult så kanske det är de? Jag har iaf aldrig haft SÅ liten diskus så är inte säker men den e ju jätteliten =)

      Kommentar

      Arbetssätt...