Skalarlek!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #61
    Ja, men blev lite tveksam nu när jag kollade, tycker de ser färre ut, men det kanske är för att alla hänger precis under ytan, svårt att se då.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Kardanmannen
      • August 2004
      • 75

      #62
      Går det inte flytta eldstjärten till ett annat kar temporärt? eller släppa honom i en sån där flytande yngelbox så länge. tills dom e frisimmande iaf.
      540L Status: Igång med sällskapsfisk, Discus, Scalarer mfl.
      222L (Inbyggt i en vägg brevid baren)Status: Igång med diverse Malawi. Egenbyggd bakgrund (ska rivas ner och byggas om nu i julledigheten).
      70L Status: Igång med White snow räkor och guppy.

      Kommentar

      • Dysnomia
        • April 2004
        • 1692

        #63
        Ursprungligen postat av Kardanmannen
        Går det inte flytta eldstjärten till ett annat kar temporärt? eller släppa honom i en sån där flytande yngelbox så länge. tills dom e frisimmande iaf.
        Tro mig, jag verkligen överväger det.. En ynglekasse låter lagom "straff" för honom (han är stor och kan nog knappt vända sig där).. *Skämtar*

        Jag har ett 144 liters som står tomt. När skalarerna övat ett par gånger och innan 144 literskaret ska fyllas med annat, så tror jag att de ska få chans att leka där. Annars kommer eldstjärten att tillfälligt flyttas, för han är en glupsk sak den där...
        Skånetös i Dalarna
        MIN ZOON!

        Kommentar

        • Dysnomia
          • April 2004
          • 1692

          #64
          Ursprungligen postat av Micke_A
          Ja, men blev lite tveksam nu när jag kollade, tycker de ser färre ut, men det kanske är för att alla hänger precis under ytan, svårt att se då.
          Hur går det för dina? *Nyfiken*
          Skånetös i Dalarna
          MIN ZOON!

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #65
            De är borta, rätt väntat. Men discusarna har lekt igen.
            Senast redigerad av Shepard; 24 February 2008, 12:21.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Dysnomia
              • April 2004
              • 1692

              #66
              Ursprungligen postat av Micke_A
              De är borta igen, rätt väntat. Men discusarna har lekt igen.
              Tråkigt, men som du säger så var det ju inte så konstigt. De var duktiga!
              Vad snabba dina diskus var att leka igen!
              Skånetös i Dalarna
              MIN ZOON!

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                #67
                Ja, det är tredje gången på några veckor nu, inte bra om de leker för ofta. Vore kul om det kunde bli yngel nå´n gång.
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • Shepard

                  • March 2003
                  • 13992

                  #68
                  Ingen ny scalarelek, men discusynglen har kläckts
                  "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                  Min profil
                  Mitt galleri

                  Kommentar

                  • Shepard

                    • March 2003
                    • 13992

                    #69
                    Discusynglen är kvar, börjar se lite mörkare ut, och gulesäcken minskar
                    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                    Min profil
                    Mitt galleri

                    Kommentar

                    Arbetssätt...