Discus för 30 kr/st !!!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ken Olofsson
    • November 2006
    • 8014

    Discus för 30 kr/st !!!!!

    Se länken, inlägg nr 20.

    Transport ej inräknat.


    Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
    Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
  • tummen
    • March 2005
    • 5199

    #2
    Ha ha ha, så måste man förståss ha importtillstånd och sedan kostar biljetten lite grann också.
    Thomas "tummen" Wallén

    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

    Kommentar

    • axeisi
      • September 2007
      • 804

      #3
      ca hur mycket kostar frakten ?

      Kommentar

      • Ken Olofsson
        • November 2006
        • 8014

        #4
        Ursprungligen postat av axeisi
        ca hur mycket kostar frakten ?
        tja, bortsett från alla tillstånd i EU som kostar skjortan, så har du ett antal tusenlappar för tillstånd att föra ut något, ett antal tusenlappar för själva frakten. Plus att du förmodligen måste åka dit själv några ggr innan allt
        fungerar, du kommer till 100% säkerthet att bli lurad om du inte är där och övervakar hela affären. Varje enskild biljett går väl på kanske 12-15,000 kr...... x kanske 3-4 ggr = 35-50,000 bara för dina egna biljetter.

        kort och gott, det går aldrig ihop om du inte har en firma som har avsättning för allt. Du måste förmodligen plocka in fisk modell containervis för att få ekonomi i det hela.
        Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
        Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

        Kommentar

        Arbetssätt...