Fjärils problem!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zouzy
    • September 2003
    • 27

    Fjärils problem!!

    Jag har sedan en tid haft bara en fjärilsciklid tillsammans med mina andra fiskar o det har g#229;tt jättebra. S#229; för ca en vecka sen va ja i en djuraffär och s#229;g n#229;got som hette gul fjärilsciklid. Tjejen sa att det var helt okej att ja köpte en hane (ja hade redan en hane ocks#229 och att de inte skulle br#229;ka om de hade m#229;nga gömställen. När den gula hade blivit insläppt följde den första efter honom vart han än gick och nafsade lite p#229; nykomlingen. ok, tänkte jag, de bekantar sig bara med varann. En morgon skulle jag mata dom, o till min förskäckelse ser jag att den första fjärilen HELT förlorat sin färger o bara sitter o trycker i ett hörn, medan den nya gula (mindre) fjärilen totalt har tagit över akvariet. Viktigt att p#229;peka är ocks#229; att innan detta s#229; var den första jättevacker, hade jämt sina fenor helt "uppfällda" och var bossen. VAD SKA JAG NU GÖRA????
    <font color="orange">-="Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted."=-


    2 scalare
    1 fjärilsciklid
    1 kyssgurami
    1 dvärggurami
    2 ancistrus
    Tetre-stim</font id="orange">
  • Tropfrog
    • October 2002
    • 8078

    #2
    ?????
    MVH
    Magnus
    min zoon

    Kommentar

    • matt.is
      • April 2003
      • 361

      #3
      Köp några till Fjärilar, så att den nya mindre får flera att
      hävda sig emot.
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=147329

      Kommentar

      Arbetssätt...