Salvini- ciklidhona bortskänkes...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sebbe Salvini
    • December 2002
    • 299

    Salvini- ciklidhona bortskänkes...

    Hej, jag måste tyvärr sälja/ ge bort min salvini. Jag tror att hon är en tjej. Vi skulle få ett par zebra ciklider utav en kompis så att mamma tänkte att hon inte bara ville ha zebraciklider så att hon frågade en på en akvariebutik och hon sa att Salvini gick bra.
    Men jag eller mamma visste inte att dom ville ha så stort och vi visste inte heller hur stora dom kunde bli, så att mamma köpte 2 stycken sådanna. men nu så är den ena död =(
    Och vi vill helst inte ge bort dom till en zoo butik, inte när det kan finnas någon här som vill ha en...

    jag skulle vilja hitta ett nytt hem till henne där hon då får ett större akvarium. (jag hade ett 200L) enligt min akvariebok så måste salvini ha minst 700L akvarium. Och hon är inte så himla stor änn, hon har precise fått färgerna gul,röd och grön... Hon kräver också andra fiskar som är envisa.

    Om det finns någon nära mig som är intresserad och kan ge henne det hon behöver, så kan ni ju antingen skriva här eller om ni är jätte intresserad på min e- post adress som kommer i slutet på meddelandet.

    (vet då inte hur man skriver en anons här då, så att jag gör såhär)

    Vill ni ha bilder så skriv det till mig. jag har tyvärr bara fått en bra bild med min dåliga kamera.

    E- post: nadja89@telia.com
    <b>Mvh/ Nadia</b>

    [b]Älskar djur!!!
    Jag hoppas att ingen hatar dem.
Arbetssätt...