Bl fjärilciklid med diskus

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • VonThaX
    • July 2014
    • 26

    Bl fjärilciklid med diskus

    Hej undrade om man kan ha boliviansk fjärilciklid,diskus samt några kardinaltetror tillsammans?
    Jag undrar också en sak om min ena diskus som skakar på stjärtfenan när den ser min andra, ska de börja slåss eller vad håller den på med
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    #2
    Det funkar bra att ha fiskarna du nämner tillsammans
    Kanske den ena Diskusen är ranghög och vill visa det med sin stjärtfena - eller så kanske han/hon helt enkelt har fattat tycke för den andra och vill visa det på något sätt

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Tommy Vestlie
      • August 2014
      • 2097

      #3
      Ursprungligen postat av VonThaX
      Hej undrade om man kan ha boliviansk fjärilciklid,diskus samt några kardinaltetror tillsammans?
      Jag undrar också en sak om min ena diskus som skakar på stjärtfenan när den ser min andra, ska de börja slåss eller vad håller den på med
      Hej, det går utmärkt att kombinera dessa fiskar. Jag har skrivit en del om just denna kombinationen i min projekttråd.
      Proud member of Aquascapers of Sweden

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        #4
        Precis som jag skrev lite tidigare Tommy, även jag hade Bolivianer och kardinaltetror tillsammans med mina Diskusar

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        Arbetssätt...